تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820412359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهشهر نیازمند گسترش باغات سیاه ریشه و احداث صنایع تبدیلی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob بهشهر نیازمند گسترش باغات سیاه ریشه و احداث صنایع تبدیلی است ساری – ایرنا - رییس جهاد کشاورزی بهشهر گفت : توسعه و گسترش باغات سیاه ریشه و احداث صنایع تبدیلی برای جلوگیری از ضایعات محصولات باغی در بهشهر ضروری است.


ˈ غلامرضا قنبری ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : کاشت درختان سیاه ریشه و مثمر، یکی از جایگزین های مناسب و سود ده به جای کشت های سنتی است.
وی بیان کرد : در سال های اخیر تلاش های فراوانی برای اطلاع رسانی به کشاورزان و ایجاد انگیزه برای تغییر الگوی کشت از ارقام کم بازده مانند گندم و جو به درختان سیاه ریشه در بهشهر انجام شد که نتیجه آن افزایش فراوان باغات سیاه ریشه به خصوص در مناطق کوهستانی بود .
رییس جهاد کشاورزی بهشهر افزود : یکی از انواع درختان سیاه ریشه ای که مورد استقبال کشاورزان بهشهری قرار گرفته است ، درختان هلو و شلیل است که از مجموع هشت هزار و هشتصد هکتار باغات میوه شهرستان بهشهر، بیش از 793 هکتار به کاشت این درختان اختصاص دارد.
قنبری ادامه داد : کشاورزان بهشهری از این زمین ها امسال بیش از چهارده هزار تن هلو و شلیل برداشت کردند که یکی از دلایل افزایش محصول در مقایسه با سال گذشته ، انجام عملیات هرس به موقع، مدیریت تغذیه، آبیاری، مبارزه با آفات و بیماری ها از سوی کشاورزان و شرایط مناسب جوی بود .
وی همچنین از کشت سیر و پیاز در بیش از 180 هکتار از زمین های کشاورزی بهشهر خبرداد و گفت : پیش بینی می شود از این زمین ها بیش از نهصد تن سیر و ششصد تن پیاز برداشت شود .
رییس جهاد کشاورزی بهشهر بیان کرد : درآمد اقتصادی حاصل از تولید این محصولات برای کشاورزان بالغ بر 25 هزار و پانصد میلیون ریال برآورد می شود .ک/3
7331/608

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن