تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر آموزش و پرورش ورامین: دریافت وجه اضافی و الزام اولیاء برای خرید لباس مدارس ممنوع است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مدیر آموزش و پرورش ورامین: دریافت وجه اضافی و الزام اولیاء برای خرید لباس مدارس ممنوع است تهران بزرگ – ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین گفت: دریافت هرگونه وجه اضافی از اولیاء دانش آموزان و ملزم نمودن آنان جهت خرید لباس متحد الشکل مدارس ممنوع است.


مجتبی عرب عامری روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ستاد ثبت نام دانش آموزان شهرستان ورامین فعالیت خود را در چارچوب موازین قانونی آغاز نموده و تاکنون کار ثبت نام از دانش آموزان ورودی و میان پایه اکثر مدارس انجام گرفته است.
وی افزود: یکی از مسایل مهم که در هنگام ثبت نام از مدیران مدارس خواسته شده ، رعایت مسائل قانونی و عدم دریافت هرگونه وجه اضافی از سوی اولیاء دانش آموزان است ، در هنگام ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی تنها هزینه بیمه قابل دریافت است و مبلغ دیگری نباید از اولیاء دریافت شود.
مدیر آموزش و پرورش ورامین اظهار داشت: خانواده ها و اولیای دانش آموزان در تهیه روپوش و مانتو مدارس مختار هستند و مدیران مدارس و انجمن اولیا مربیان حق دخالت مستقیم و غیر مستقیم را در تهیه آن ندارند ضمن آن که به مدیران تذکر داده شده تا رنگ روپوش دانش آموزان را نسبت به سال های گذشته تغییر ندهند تا آن دسته از دانش آموزانی که لباس های سال گذشته را به درستی استفاده کرده اند بتوانند در سال جاری نیز از آن بهره ببرند.
وی گفت: ثبت نام قطعی و نهایی دانش آموزان پایه اول ابتدایی با شرکت در طرح سنجش انجام می شود و مدیران مدارس دولتی ملزم هستند از دانش آموزان میان پایه بدون حضور دانش آموز اولیا در فرصت مقرر ثبت نام به عمل آورند .
عرب عامری گفت: مدیران باید دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان و شماره تلفن های پاسخگویی به شکایات ستاد نظارت بر ثبت نام را در تابلوی اعلانات در معرض دید مراجعه کنندگان قرار دهند تا در صورت نیاز اولیاء بتوانند با مسوولان ستاد نظارت بر ثبت نام شهرستان و استان ارتباط برقرار کنند.
تهرام/7254//1348

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن