تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819927860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارخطه شدن محور گهرباران با کمبود اعتبار مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران ییلاقی:
چهارخطه شدن محور گهرباران با کمبود اعتبار مواجه است
ساری - خبرگزاری مهر: مدير ساخت و توسعه راههای اداره كل راه و شهرسازي مازندران درباره عمليات ارتقاء و تعريض محور اسلام آباد -گهرباران عنوان کرد: كمبود اعتبار و عدم تخصيص مناسب روند اجراي عمليات چهارخطه شدن اين محور را دچار مشكل كرده است.



به گزارش خبرنگار مهر، علي اكبر ييلاقي پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از محور گهرباران، يكي از اهداف راه و شهرسازي استان را ايمن سازي محورها جهت تامين سلامت كاربران جاده اي بیان کرد و گفت: محور مذكور از محورهاي فرعي پر ترافيك استان بوده كه علاوه بر شكل گيري واحدهاي صنعتي در طرفين محور و وجود فرودگاه بين المللي دشت ناز ساري ضرورت ارتقاء محور از فرعي به اصلي را امري اجتناب ناپذير نموده است.

مهندس ييلاقي اظهار داشت : از سال 1387 از محل اعتبارات استاني و نيز سازمان راهداري كشور چهارخطه اين محور آغاز و تاكنون نيز از ابتداي سه راهي اسلام آباد تا فرودگاه عمليات چهار خطه همراه با تملك تعدادي از واحدهاي تجاري انجام و جداكننده مياني نيز نصب و حدفاصل اسلام آباد تا چهار راه وركلا به طول 6 كيلومتر عمليات زير سازي و آسفالت در يك طرف انجام شده است.

مديريت ساخت و توسعه راهها اداره كل راه و شهرسازي مازندران در خصوص ديگر اقدامات انجام يافته در سطح محور مذكور خاطر نشان ساخت : اتمام مطالعات عمليات تعريض از چهار راه وركلا به طول 19 كيلومتر ( در امتداد مسير اسلام آباد ) و ايمن سازي سه رهي پنبه چوله با احداث رمپ ورود و خروج از ديگر اقدامات اين اداره كل براي ارتقاء و افزايش ضريب ايمني بوده است. وي از آزادسازي اراضي چهار راه وركلا به عنوان يكي از چالش هاي اجرايي اين پروژه برشمرد و تاكيد کرد : اين اداره كل آمادگي كامل داشته كه در صورت آزاد سازي اراضي منطقه عمليات ارتقاء محور را آغاز کند.

یيلاقي در خاتمه خواستار توجه جدي همه مسولين ذيربط براي اتمام نهايي عمليات تعريض و چهارخطه شدن محور مذكور شد.

گفتني است طول محور اسلام آباد _ گهرباران 29 كيلومتر است .


۱۳۹۳/۴/۲۹ - ۱۲:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن