تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821158703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهزیستی توانمند سازی روانی مددجویان را در اولویت برنامه ها قرار دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob بهزیستی توانمند سازی روانی مددجویان را در اولویت برنامه ها قرار دهد بوشهر- ایرنا - امام جمعه برازجان گفت: بهزستی باید توانمندسازی روانی مددجویان را دراولویت اول برنامه های خود قرار دهد و درقالب کارگاه های آموزشی و ارتقای سطح اطلاعات و آگاهی درکنار ساماندهی و کمک های مالی مداوم وگسترده انجام گیرد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح روز شنبه درنشست با مسوولان بهزیستی دشتستان افزود: تلاش برای یاری رساندن به قشر نیازمند جامعه، عبادت و پیروی از سیره پیامبر(ص) و امام علی(ع) است و جایگاه و ارزش ویژه ای در نزد خداوند دارد.
وی اضافه کرد: زحمات مجموعه بهزیستی با توجه به گسترده گی و مسوولیت سنگین در شناسایی قشر آسیب دیده و آسیب پذیر و ارائه خدمات خاص به رده های مختلف جامعه زیر پوشش آنها قابل تقدیر و ستودنی است.
مصلح بیان کرد: بهزیستی باید به سمت جلب مشارکت های مالی و معنوی خیرین برای حل مشکلات محرومان تلاش کند.
رییس اداره بهزیستی دشتستان گفت: حق الناس سنگین است و چه بسا برآورده کردن و ادای حق محرومان و مستضعفان جامعه به دلیل محرومیت و نیازهایشان بیشتر احساس می شود.
علیرضا هوشیار افزود: کار در سازمان بهزیستی بالاخص شغل مقدس مددکاری از مشاغل سخت و پرمشقت و در عین حال شیرین است و مجموعه بهزیستی با توجه به شناخت محرومان در برآورده کردن نیازهای آنان تلاش می کند.
وی اضافه کرد: حتی اگر نتوانیم کمک مالی به مددجویان کنیم باید از لحاظ روانی برای حل مشکلات آنان بکوشیم.
هوشیار با تاکید بر توزیع عادلانه منابع و اعتبارات ابلاغی با توجه به شرایط و وضعیت مددجویان بیان کرد: تلاش براین است که اولویت با مددجویان و معلولانی باشد که از درجه آسیب جسمی یا ضایعه وارد شده بیشتری مواجه هستند.
رییس بهزیستی دشتستان به توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی مددجویان اشاره کرد و گفت: بیشترین تلاش این اداره برای بازتوانی مددجویان است.
هوشیار افزود: با توجه به آسیب های اجتماعی نوپدید که جوانان و خانواده ها را نشانه گرفته ارتقای سطح آگاهی خانواده ها برای مصون سازی و مقابله با عوارض و آسیب های جدی وسایل روز از جمله ماهواره، اینترنت و وسایل و فضاهای مجازی ضروری است.
وی یادآورشد: مساعدت و همراهی مردم نیکوکار برای کمک و دستگیری از مستمندان به دلیل کافی نبودن اعتبارات دولتی سازمان برای حل مشکلات مددجویان و گروه هدف بویژه در ماه مبارک رمضان ضروری است.
هوشیار جمعیت مددجویان این شهرستان را 15هزار نفر در قالب چهارهزار و700 خانوار در دو حوزه اجتماعی و توانبخشی عنوان کرد.
چهار موسسه خیریه وابسته به سازمان در این شهرستان برای حل مشکلات و برآوردن نیازهای مددجویان با این سازمان همکاری می کنند. ک/2
7213/539

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن