تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801635010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکاران در پرداخت بدهی مالیاتی تخطی نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیرکل امورمالیاتی استان تهران:
ورزشکاران" در پرداخت بدهی "مالیاتی" تخطی نکنند
رییس امور مالیات استان تهران گفت: میزان بدهی‌های مالیاتی ورزشکاران متغییر است اما به هر حال اقدامات قانونی را نسبت به دریافت مالیات انجام می‌دهیم.


محمدرضا نوری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با بدهی مالیاتی ورزشکاران اظهار داشت: ورزشکاران نیز به هر حال از مؤدیان مالیاتی هستند که در اجرای قانون نباید تخطی و سهل‌انگاری کنند.
 
وی با بیان اینکه بخشی از بدهی مالیاتی باشگاه استقلال مربوط به بازیکنان می‌شود تصریح کرد: با برگزاری جلساتی با مسئولین باشگاه استقلال در نحوه پرداخت میزان بدهی و نوع تأیید مالیات به جمع‌بندی رسیدیم که البته بخشی از این بدهی مالیاتی مربوط به باشگاه بود.
 
رییس امور مالیات استان تهران گفت: میزان بدهی‌های مالیاتی ورزشکاران متغییر است اما به هر حال اقدامات قانونی را نسبت به دریافت مالیات انجام می‌دهیم.
 
نوری اضافه کرد: محدودیت‌های اجرایی در وصول مالیات محدود به ورزشکاران نیست و شامل همه مؤدیان مالیاتی می‌باشد.
 
وی با اشاره به افزایش سقف ممنوع‌الخروجی بدهکاران مالیاتی تصریح کرد: اگر شخصی بدهی قطعی مالیاتی داشته باشد تا زمانی که اقدامات لازم را انجام ندهد رفع ممنوع‌الخروجی نمی‌شود و این امر شامل بازیکنان فوتبال که برای جام جهانی از کشور خارج شدند نیز می‌باشد.
 
رییس امور مالیات استان تهران بیان داشت: با توجه به اینکه در فصل ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی با در نظر گرفتن تسهیلات غیرحضوری هستیم امیدواریم تا ورزشکاران به استناد مدارک لازم نسبت به ارائه مالیات اقدام کند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن