تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821145836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار اتحادیه اروپا به ایرلند به خاطر تسهیلاتی که برای فرار مالیاتی اعطا می کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رویترز:
هشدار "اتحادیه اروپا" به ایرلند به خاطر تسهیلاتی که برای فرار مالیاتی اعطا می کند
کمیسیون اروپا اعلام کرد برای مبارزه موثرتر با فرار مالیاتی شرکت های چند ملیتی در نظر دارد تحقیقات خود را در زمینه شیوه هایی که این گونه شرکت برای پرداخت نکردن مالیات به کار می برند گسترش دهد.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، کمیسیون اروپا که نقش بازوی اجرایی را برای اتحادیه اروپا ایفا می‌کند با انتشار گزارشی اعلام کرد در نظر دارد با گسترش شیوه های تحقیقاتی خود به شرکت های چند ملیتی اجازه ندهد تا از وجود برخی کشورها مانند لوکزامبورگ برای فرار مالیاتی استفاده کنند.

این نهاد اداری اروپایی که مسئولیت پیشنهاد قوانین، اجرای تصمیم گیری ها و پیمان‌ها را بر عهده دارد ماه گذشته به ایرلند به خاطر تسهیلاتی که برای فرار مالیاتی شرکت های چند ملیتی اعطا کرده است هشدار داد و اعلام کرد اگر این روند ادامه داشته باشد علیه دوبلین اقدام قضایی خواهد کرد.

یکی از مسئولان کمیسیون اروپا که خواست نامش فاش نشود در همین باره تصریح کرد این نهاد هم اکنون سرگرم جمع آوری اطلاعات و داده های کافی درباره شیوه هایی است که برخی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای فرار مالیاتی شرکت های چند ملیتی در نظر گرفته اند و در همین راستا قرار است چندین تحقیق انجام گیرد.

بسیاری از شرکت های چند ملیتی از جمله شرکت نرم افزاری اپل، گروه آمازون و شرکت مخابراتی ودافون برای آنکه در کشورهای متبوع خود مالیات کمتری پرداخت کنند دارایی های خود به حساب هایی در بانک های لوکزامبورگ انتقال داده اند.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن