تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819729085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایات غزه، داغ ننگ بر پیشانی رژیم صهیونیستی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob آیت الله مکارم شیرازی: جنایات غزه، داغ ننگ بر پیشانی رژیم صهیونیستی است قم - ایرنا - آیت الله ˈناصر مکارم شیرازیˈ از مراجع تقلید گفت: هجوم وحشیانه به غزه بار دیگر ماهیت رژیم صهیونیستی و نیات حامیان او مخصوصا آمریکا و بعضی از سران کشورهای عربی را آشکار ساخت و داغ ننگی بر پیشانی آنها نهاد.


به گزارش ایرنا به نقل از دفتر این مرجع تقلید، آیت الله مکارم شیرازی روز پنجشنبه دربیانیه ای با محکوم کردن هجوم رژیم صهیونیستی به غزه تاکید کرده است: شور و غوغایی در جهان بر ضد اسرائیل متجاوز و خونخوار برپا شده و علیرغم سکوت مرگبار حامیان اسرائیل، سیل اعتراضات مردمی به سوی اسرائیل غاصب سرازیر شده است و همه کشتن مردم بی دفاع غزه مخصوصا کودکان و تخریب منازل آنان را شدیدا محکوم می کنند.
در ادامه این بیانیه آمده است: در این میان جالب این است که سرکرده تروریست ها در عراق می گوید من کار به اسرائیل ندارم، وظیفه من فقط کشتن تمام مسلمانانی است که با ما بیعت نکنند و از اینجا نظریه کسانی که می گویند این زائده شرور (داعش)، ساخته و پرداخته اسرائیل است ثابت می شود.
این بیانیه حاکیست: عجیب این است که وقتی سه نفر اسرائیلی کشته شدند و معلوم هم نیست که قاتل آنها چه کسی بوده، آمریکا فورا آن را محکوم کرد اما بیش از 200 نفر فلسطینی شهید و بیش از هزار نفر مجروح شدند که بسیاری از آنها کودکان بودند، اما نه فقط آمریکا و اتحادیه اروپا و حامیان عرب آنها، آن را محکوم نکردند بلکه قولا یا عملا آن را تایید کردند.
آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرده است: سزاوار است روز جمعه بعد از نماز پربرکت این روز، کشور ما نیز یکپارچه به خروش برضد جنایات اسرائیل آید و ثابت کنیم که این بار نیز بازنده اصلی، اسرائیل است که باید طعم تلخ شکست را توام با منفوریت در سراسر جهان بچشد.
این مرجع تقلید ابراز امیدواری کرده است که خداوند حامیان اسرائیل را که از او دفاع می کنند و در برابر کشتار فلسطینی ها که اکثریت قاطع آنها از اهل سنت هستند، سکوت دارند از این خواب شیطانی غفلت بیدار کند تا این راه ضلالت را رها کرده به صفوف مسلمین بپیوندند و در برابر جنایات اسرائیل و جهان خواران بایستند.
گفتنی است: بمباران مردم بی گناه و در محاصره نوار غزه که ارتش رژیم صهیونیستی نام ˈصخره پایدارˈ بر آن نهاده است، از دوشنبه شب آغاز شد و تاکنون بی وقفه ادامه دارد.
نیروهای مقاومت نیز در پاسخ به این حملات، سرزمینهای اشغالی را هدف موشکهای خود قرار داده اند که برخی از گزارشها حکایت از کشته شدن تعدادی صهیونیست و تخریبهای وسیع دارد. ک/1
7408 / 380/
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن