تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818905643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از70 درصدقربانیان حملات رژیم صهیونیستی درغزه، زنان وکودکان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مشاور رییس مجلس: بیش از70 درصدقربانیان حملات رژیم صهیونیستی درغزه، زنان وکودکان هستند تهران بزرگ - ایرنا - مشاور بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی گفت: حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه ابعاد گسترده ای داشت و شدت حملات علیه غیرنظامیان به گونه ای وحشتناک بود که سازمان ملل نیز اعلام کرد، بیش از 70 درصد از قربانیان غزه، زنان و کودکان هستند.


به گزارش ایرنا حسین شیخ الاسلام روز سه شنبه در حاشیه تجمع مردمی در حمایت از مردم غزه مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران در جمع خبرنگاران گفت: بمب های رژیم صهیونیستی در غزه تولید آمریکا است.
وی اظهار داشت: ملت ایران از هر امکانی علیه رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و بویژه مردم زیر آتش و خون غزه استفاده خواهد کرد.
وی با اشاره به تحولات اخیر منطقه افزود: رژیم صهیونیستی توطئه ای را طراحی کرده تا جهان اسلام را درگیر کند و متأسفانه در سوریه، عراق، لبنان و برخی کشورها این اتفاق افتاد و کشورهای اسلامی را درگیر این توطئه شوم کرد.
شیخ الاسلام ادامه داد: در شرایطی که مردم جذب مسابقات جام جهانی شدند رژیم اشغالگر قدس توانست از این فرصت استفاده کند و به مردم فلسطین در غزه حمله کند.
مشاور بین الملل رییس مجلس با بیان اینکه این تهاجمات نقض صریح حقوق بشر است، گفت: متأسفانه سازمان های بین المللی به دلیل اینکه تحت سلطه برخی از قدرت های بزرگ همچون آمریکا هستند، در واکنش به این حمله سست برخورد می کنند.
شیخ الاسلام افزود: جمعیتی که هم اکنون اینجا گردهم آمده اند از طرف سازمان های طرفدار آزادی قدس شریف و سازمان های مردم نهاد هستند که از سازمان ملل می خواهند مقابل کشتار وحشیانه مردم فلسطین به دست رژیم صهیونیستی را بگیرند.
وی با طرح این سوال که مگر بمب هایی که بر سر مردم فلسطین می بارد ساخت آمریکا نیست و آیا واشینگتن این تسلیحات را به صورت رایگان در اختیار رژیم صهیونیستی قرار نمی دهد؟ گفت: بنابراین وظیفه تمام مسلمانان جهان است که با امکاناتی که دراختیار دارند اعتراض خود را به این رژیم منفور اعلام کنند.
تهرام 7364**1565

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن