تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798300705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم فریدن در مجلس:جنایات رژیم صهیونیستی شایسته محکومیت جهانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نماینده مردم فریدن در مجلس:جنایات رژیم صهیونیستی شایسته محکومیت جهانی است تهران – ایرنا - نماینده مردم فریدن و فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات غیرانسانی و ددمنشانه صهیونیست ها در این روزها در پاره کوچک باقی مانده از فلسطین و اولین قبله گاه مسلمانان برای همه حتی غیر مسلمانان نیز دردآور و شایسته محکومیت جهانی است.


به گزارش خبرنگارسیاسی ایرنا، محمد علی اسفنانی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی افزود: این جنایات ثمره تفرقه ای است که دشمنان اسلام در صفوف مسلمانان ایجاد و بر این امر اصرار کرده اند و با تاسف باید گفت سران برخی کشورهای عربی نیز با آنها همراه شده اند.
نماینده مردم فریدون شهر در مجلس یادآور شد: حمایت و تقویت تروریست های تکفیری در کشورهای اسلامی ادامه همین تفکر منفور٬ دردآور و هدف آنان آسیب زدن به مسلمانان و اسلام از درون است.در حال حاضر جنایات بی حد و حصر دژخیمان صرفا متوجه مسلمانان است و تفاوتی بین فرق اسلامی وجود ندارد.
این نماینده مجلس در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: به رغم تقدیم بودجه در زمان قانونی توسط دولت و تصویب آن در موعد مقرر در مجلس و گذشت 4 ماه از سال متاسفانه هنوز اعتبارات در اختیار ادارات این حوزه انتخابیه قرار نگرفته است.
وی ادامه داد: این در حالی است که در این حوزه انتخابیه به لحاظ کم بودن فصل کار (که کمتر از 4 ماه دیگر باقی مانده است) و در صورت عدم تزریق اعتبارات ، کماکان کارهای نیمه تمام و طرح های ناقص به حال خود باقی می ماند و باید گفت تخصیص اعتبارات در فصل سرما فایده ای برای منطقه ندارد و داروی پس از مرگ سهراب به شمار می رود.
اسفنانی با انتقاد از عملکرد بانک ها در ارایه تسهیلات به مردم گفت: داد مردم به ویژه کشاورزان٬ دامداران و صنعتگران ازعدم همراهی بانک ها با آنها درآمده است٬ از این رو از مسئولان می خواهم که به داد مردم برسند.
این نماینده مجلس ادامه داد: در حال حاضر بانک ها از وظایف قانونی خود غافل شده اند و بیشتر با انجام فعالیت های اقتصادی بزرگ به پشتوانه سپرده های مردم ، خود رقیب قدرتمند برای اقتصاد کشور شده اند و نه تنها گره ای از مشکلات مردم باز نمی کنند بلکه گره بر گره آنها می افزایند.
اسفنانی تاکید کرد: تا زمانی که این روش در بانک های کشور وجود دارد٬ امیدی به پویایی اقتصاد و تولید نباید داشت٬ بنابراین شایسته است نسبت به امحال بدهکاران ، صنعتگران و کشاورزان و مساعدت در پرداخت اعتبارات مجدد به آنها به منظور عبور از رکود کنونی اقدام شود.
وی خطاب به رییس جمهوری گفت: عده قابل توجهی در آزمون استانداری ثبت نام٬ قبول و حتی به دستگاه های دولتی معرفی شده اند اما به رغم گذشت دو سال از این امر هنوز به کار مشغول نشده اند که صرف نظر از تضییع حقوق آنها ، بیم آن می رود که از سن قانونی استخدام عبور و برای همیشه از استخدام در نهادهای دولتی محروم شوند.
این نماینده مجلس همچنین خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت : حوزه انتخابیه من سرشار از نیروهای توانمند در عرصه ورزش است اما این مناطق از کمترین حمایت برخوردار هستند بنابراین شایسته است مساعدت ویژه برای ارتقای سطح ورزش٬ سلامت و تعالی جوانان صورت گیرد.
اسفنانی خطاب به وزیر نیرو یادآور شد: سال ها از قول تخصیص میزان قابل توجهی آب به کشاورزان و احداث سد روستای نهضت آباد می گذرد اما با کمال تاسف هنوز اقدامی عملی در این زمینه صورت نگرفته است و مردم هنوز چشم به راه مسئولان هستند.
وی همچنین خطاب به وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: جاده ترانزیتی اصفهان- خوزستان در حدفاصل دامنه به علی گودرز به ویژه در قسمت کمربندی شمالی بعد از گذشت سال ها کماکان ناقص و ناتمام است و تصادفات زیادی در این جاده رخ می دهد .
وی از وزیر راه و شهرسازی خواست که برای اتمام عملیات این جاده و جلوگیری از بروز تصادفات اقدامات لازم را انجام دهد.
سیام**1058**1581

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن