تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802398470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلع ید پیمانکار تقاطع غیرهمسطح بجنورد روی میز شورای شهر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob خلع ید پیمانکار تقاطع غیرهمسطح بجنورد روی میز شورای شهر بجنورد - ایرنا - رییس شورای اسلامی بجنورد گفت: موضوع خلع ید پیمانکار تقاطع غیرهمسطح بجنورد، شرکت ماشین سازی اراک، روی میز شورای اسلامی شهر قرار دارد.


ˈمهدی محمدیˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به پیمانکار این پروژه تا 29 تیرماه مهلت داده شده، فعالیت عمرانی تقاطع غیرهمسطح را از سر بگیرد و در صورت عملی نشدن کار از طریق استانداری خلع ید پیمانکار پیگیری می شود.
وی اضافه کرد: مطالبات فراقانونی پیمانکار این طرح از شهرداری، که ناشی از یک قرارداد غیرقانونی بوده، اجرای بزرگترین پروژه شهری بجنورد را از حدود چهار ماه قبل متوقف گذاشته است.
رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: شورای اسلامی و شهرداری بجنورد برای حفاظت از حقوق بیت المال و شهروندان این شهر به خواسته فراقانونی این پیمانکار، که ناشی از یک قرارداد غیرقانونی است، تن نخواهند داد.
محمدی افزود: پیمانکار این پروژه شهری با متوقف کردن کار اجرایی به دنبال ایجاد تنش اجتماعی و اعتراض های احتمالی شهروندان برای فشار به شورای شهر و شهرداری است تا بتواند به خواسته خود برسد.
وی اضافه کرد: این در حالی است که خواسته فراقانونی پیمانکار می تواند همزمان با اجرای کار نیز از طریق مجاری قانونی پیگیری شود و در صورت صدور رای احکام اجرا شود.
وی قرارداد غیرقانونی پیمانکار با شهرداری را در مدیریت شهری سابق نوعی ایجاد رانت دانست و گفت: پیمانکار که پروژه را از طریق مناقصه در برابر چندین رقیب دیگر برنده شده، باید جوانب کار را با شرایط اقتصادی روز مورد بررسی قرار داده و بعد در این مناقصه شرکت می کرد.
رییس شورای اسلامی بجنورد افزود: پیمانکار پس از برنده شدن در مناقصه، قراردادی را با شهرداری در مدیریت شهری سابق منعقد کرده که انعقاد چنین قراردادی غیرقانونی است و از لحاظ قانون، مناقصه اصل محسوب می شود.
محمدی اضافه کرد: طبق قانون، تعدیل در پروژه های بزرگ طبق قیمت سال قبل از شروع پروژه محاسبه می شود و ما نیز این امر را قبول داریم.
وی افزود: اینکه در یک قرارداد غیرقانونی سال تعدیل با سه سال قبل از شروع پروژه محاسبه شود، قانونی نیست و نمی تواند جایگزین مناقصه شود.
وی اظهار کرد: البته این اختلاف با حضور مشاور پروژه حل شده و قرار بر اجرای عملیات ساخت از اوایل هفته جاری بوده که بازهم پیمانکار برای فرار از جریمه تاخیر در اجرا، بحث تعدیل را پیش کشیده و حاضر به شروع کار نیست.
رییس شورای اسلامی بجنورد گفت: شورای اسلامی شهر برای جلوگیری از توقف بیش از حد پروژه تقاطع غیرهمسطح بجنورد، در صورتی که پیمانکار تا 29 تیرماه حاضر به ادامه اجرای طرح نکند، وی را خلع ید می کند.
پروژه پل غیرهمسطح شهرداری بجنورد در مردادماه سال 91 آغاز شد که طبق برنامه زمانبندی شده قرار بود این طرح در دی ماه سال 92 به اتمام برسد.
اجرای این پروژه در شرایطی که به برنامه زمانبندی افتتاحیه نزدیک می شد، از سوی پیمانکار متوقف شد و اکنون با 70 درصد پیشرفت فیزیکی، همچنان متوقف است. ک/3
2712/626
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن