تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819001558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شورای شهر: تقاطع های غیرهمسطح متعدد،مشکلات گرگان را بیشتر می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو شورای شهر: تقاطع های غیرهمسطح متعدد،مشکلات گرگان را بیشتر می کند گرگان - ایرنا - عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ایجاد تقاطع های غیرهمسطح متعدد که قرار است در راستای رفع معضل ترافیک در گرگان ایجاد شود، مشکلاتی در بخش های مختلف و از جمله زیبایی شهر به همراه دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرداری گرگان در برنامه ای که به شورا ارائه نموده است 14تقاطع غیرهمسطح در مسیرهای مختلف این شهر پیش بینی کرده که از جمله در میدان های شهید قندهاری، شهرداری، ولی عصر(عج)، خیابان ولی عصر، سه راهی گلشهر و بلوار صیاد شیرازیˈ است.
در این خصوص قرار است برخی از این تقاطع ها ( میدان شهرداری، ولی عصر و خیابان ولی عصر) در ادامه هم ساخته شود.
ˈمحمدابراهیم جرجانیˈ روز دوشنبه در جمع اعضای شورای شهر گرگان افزود: از آنجائی که شهردار گرگان ساخت 14 تقاطع غیرهمسطح را به شورا ارائه و اعضا، آن را به تصویب رسانده اند، این امر مشکلات عدیده ای را در شهر ایجاد می کند.
وی معتقد است در یک مسیر پنج کیلومتری پنج پل غیر همسطح در نظر گرفته شده که این نشان می دهد، کار اصولی و کارشناسی در این تصمیم گیری انجام نشده است.
عضو شورای گرگان با بیان اینکه در هیچ جای دنیا به فاصله یک کیلومتر از یکدیگر این پل ها جانمائی نمی شود، خواستار فرهنگ سازی ترافیک و ساماندهی در بخش حمل و نقل عمومی و عابران پیاده شد و گفت: استفاده از اتوبوس های مجهز خط BRT، تاکسی و بهسازی پیاده روها می تواند رضایتمندی شهروندان را فراهم نماید.
جرجانی تصریح کرد: در برنامه های مدیریت شهری همچنین گفته شده، احداث منوریل یا اتوبوس شهری، این دو هیچ شباهتی باهم ندارند، بهتر است شهرداری تعیین کند، قصد احداث کدام یک از این پروژه ها را در شهر گرگان دارد.
وی با بیان اینکه گرگان با این مساحت کوچک ظرفیت پذیرش منوریل را ندارد، گفت: در صورت عملیاتی شدن این پروژه احتمال اینکه به سرنوشت سایر طرح های ناتمام تبدیل شود، زیاد است.
رییس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورا در خصوص زیبا سازی شهر گرگان، گفت: زیباسازی مرکز استان گلستان از سال 78 با دو محور تبلیغات شهری و زیباسازی منظر عمومی آغاز شده است، اما مشکلی که در شش ماه اخیر برای انتخاب پیمانکار تبلیغات شهری به وجود آمد ،موجب شد تا این شرایط به سال های قبل برگردد.
وی در ادامه با اشاره به بحث المان شرق گرگان، افزود: این پروژه توسط شورا مصوب ،اما به دلایل نامشخص توسط شهرداری لغو شد.
جرجانی سد معبر درپیاده رو را یکی دیگر از مشکلات شهر اعلام کرد و گفت: اشغال پیاده رو و ایجاد سد معبر تخلف است و برای رفع این مشکل شهروندان، شهرداری باید اقدام کند.
جرجانی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: نیاز است مدیریت شهری فضایی را در قالب بازارچه محلی برای استقرار دستفروشان و عاملین سد معبر پیش بینی کند تا دسترسی شهروندان به بازار بهتر شده و این افراد نیز برای امرار معاش با مشکل مواجه نباشند.
عضو شورای شهر گرگان اضافه کرد: با احداث بازارچه در نقاط مختلف شهر می توان از ازدحام جمعیت و ایجاد ترافیک در خیابان ها و نازیبایی منظر شهری کاست.
وی از وضعیت پل های هوایی شهر نیز ابراز نارضایتی کرد و افزود: کارایی پل های هوایی شهر گرگان کمتر از 15 درصد بوده و علت آن مجهز نشدن به پله برقی است.
جرجانی نصب پل هوایی در چهارشنبه بازار، میدان معلم و خیابان انقلاب را برای حفظ جان شهروندان ضروری دانست و گفت: با بی توجهی ما جان مردم در این مسیرها در خطر است.
گرگان مرکز استان گلستان یکی از شهرهای گردشگری شمال کشور بوده و افزون بر 450هزار نفر جمعیت دارد.
7467/601

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن