تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819777278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شب های قدر فرصتی برای خوسازی و تعیین سرنوشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob شب های قدر فرصتی برای خوسازی و تعیین سرنوشت شاهرود - ایرنا - رییس عقیدتی سیاسی تیپ 258 تکاور شهید سرلشگر مصطفی پژوهنده گفت: احیا در شبهای قدر فرصتی برای خوسازی و تعیین سرنوشت برای انسانها است.


حجت الاسلام ˈغدیر میرزابیگیˈ چهارشنبه شب در آیین افطار خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، کارکنان، درجه داران و سربازان این تیپ افزود: رمضان بهار قرآن است و شبهای قدر اوج و قله بندگی و عبودیت دراین ماه است.
وی خاطرنشان کرد: روح انسان به واسطه یک ماه عبادت و روزه داری در محضر خداوند متعال صیقل می خورد، اما اوج بندگی خالصانه در عبادت، سجده و شب زنده داری نمایان می شود.
وی اظهار داشت: انسانهای مومن در این شب ها که سرنوشت یک سال تقدیر می شود، پیشانی عبودیت در محضر حق تعالی بر خاک می نهند و دستان نیازمند به درگاهش به آسمان بلند کرده و طلب عفو و بخشش می کنند و بهترین ها را برای خود و بستگانشان و امت اسلامی می خواهند.
میرزابیگی گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انفاق، اطعام نیازمند و دستگیری از همنوعان است.
فرمانده تیپ 258 تکاور شهید سرلشگر مصطفی پژوهنده نیز گفت: خانوده های معظم شهدا نمونه های بارز و عملی بندگان مخلص خدا هستند که فرزندان و عزیزانشان را برای ماندگاری اسلام، هدیه و ایثار کردند.
سرهنگ پیاده ستاد ˈسیدابوالقاسم کریمی حسینیˈ افزود: آرامش و رشد و بالندگی این کشور امروز در سایه فداکاری ها و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان شکل گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم در هر فرصتی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم و فرهنگ ایثار و شهادت را به آیندگان به عنوان یک الگو ماندگار و تاثیرگذار منتقل کنیم.ک/2
7265/1496/599
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن