تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798550468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید و فروش تلفن همراه در بازار تهران عادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob خرید و فروش تلفن همراه در بازار تهران عادی است تهران - ایرنا - به رغم کاهش پنج درصدی قیمت برخی از گوشی های تلفن همراه در هفته جاری نسبت به هفته گذشته، میزان معاملات خرید و فروش تلفن همراه در بازار تهران در حد متوسط بود.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، هر چند که هفته گذشته تعداد خریداران تلفن همراه در بازار نسبت هفته جاری کمی بیشتر بود، اما روزه داری سبب شده که در هفته جاری خریداران کمتری برای خرید گوشی های مورد نظر خود به بازار مراجعه کنند.
یک فعال بازار خرید و فروش تلفن همراه در تهران با بیان اینکه در هفته جاری میزان خرید و فروش تلفن همراه در بازار آنچنان رونق نداشت، گفت: کاهش خریداران سبب شد در هفته جاری معاملات اندکی در بازار تهران انجام شود، ضمن اینکه خریداران متقاضی خرید گوشی های ارزانتری بودند.
محسن فرجی افزود: ثبات قیمت ارزهای عمده در هفته گذشته و جاری، قیمت برخی از گوشی ها را اندکی کاهش داد، اما تلفن سامسونگ گالکسی اس 5 نسبت به هفته گذشته 700 هزار ریال گرانتر شد.
وی اظهار داشت: در هفته جاری تلفن سامسونگ گالکسی اس 5 با گارانتی به قیمت 18 میلیون و 900 هزار ریال به مشتریان عرضه شد و مدل اس 4 این تلفن با گارانتی معتبر 12 میلیون و 500 هزار ریال در بازار قیمت داشت.
وی اظهار داشت: با افزایش طرفداران تلفن های هوشمند در بین مردم، هم اکنون بیشتر خریداران به دنبال خرید این نوع تلفن ها هستند و به همین دلیل تلفن های سامسونگ، سونی و هوآوی هم اکنون در بازار تهران خریداران زیادی دارد.
این فعال بازار خرید و فروش تلفن همراه گفت: در هفته جاری تلفن سامسونگ گالکسی اس 3 به قیمت 11 میلیون و 400 هزار ریال معامله شد و مدل مینی این تلفن نیز شش میلیون ریال در بازار فروخته شد.
وی گفت: هم اکنون آیفون 5 مدل اس آن به قیمت 21 میلیون و 500 هزار ریال به خریداران عرضه می شود، ضمن آن که شرکت اپل در اظهار نظر جدید خود اعلام کرده که عرضه آیفون 6 با نمایشگر بزرگ خود را با کمی تاخیر روانه بازار می کند.
فرجی گفت: اپل درصدد بود که آیفون 6 خود را در تابستان سال جاری به بازار عرضه کند، اما این شرکت اعلام کرده ناتوانی برخی از شرکت ها در تحویل قطعات مورد نیاز، عرضه اپل 6 را مدتی به تاخیر انداخته است.
به گفته این فعال بازار، تلفن همراه اچ.تی.سی ام 8 در این هفته 21 میلیون ریال قیمت داشت، مدل اچ تی سی وان آن 15 میلیون ریال و مدل مینی این گوشی 11 میلیون و 200 هزار ریال به خریداران عرضه شد.
این کارشناس خرید و فروش تلفن همراه خاطر نشان کرد: هم اکنون تلفن ال جی، جی 2 با گارانتی به قیمت 14 میلیون و 400 هزار ریال در بازار معامله می شود و مدل نکسیوس 5 آن 12 میلیون و 500 هزار ریال و ال جی پرو آن 11 میلیون و 500 هزار ریال قیمت دارد.
وی یادآور شد: مدل ایکس نوکیا با سیستم آندرویدی این شرکت در بازار سه میلیون و 250 هزار ریال و مدل ایکس ال نوکیا نیز پنج میلیون و 200 هزار ریال به خریداران فروخته می شود.
فرجی گفت: در بازار خرید و فروش تلفن همراه هم اکنون تلفن همراه جدید هوآوی پی هفت، 12 میلیون و 500 هزار ریال قیمت دارد و مدل پی شش آن 9 میلیون ریال به خریداران عرضه می شود.
وی با اشاره به وضعیت بازار گوشی های تلفن همراه در بازارهای جهانی یادآور شد: افزایش فروش تلفن های ارزان قیمت چینی در بازارهای جهانی سبب شده، سود شرکت سامسونگ بزرگترین فروشنده تلفن همراه در جهان حدود 25 درصد کاهش یابد.
به گفته این فعال بازار خرید و فروش تلفن همراه، شرکت سامسونگ اخیر اعلام کرده به منظوز افزایش سود خود قصد دارد چهار گوشی هوشمند خود را که قابلیت های مختلفی دارند پس از رونمایی به بازار عرضه کند.
بر اساس آمارهای موجود طی سه ماهه نخست سال 2014 بیشترین گوشی های پر فروش جهان به سامسونگ و اپل اختصاص داشته و در این مدت گالکسی 5 و 4 سامسونگ در راس پر فروش ترین گوشی های جهان قرار گرفته است.
پس از شرکت سامسونگ گوشی اس 5 شرکت اپل در رده دوم قرار گرفت و پس از آن، شرکت سونی، ال جی و شیائومی در رده های بعدی قرار گرفتند، ضمن اینکه شرکت سونی قصد دارد تا اواخر فصل تابستان سال جاری همزمان با برگزاری نمایشگاه ˈای فاˈ مدل اکسپیرا Z 3 با صفحه نمایش 2/5 اینچی و با دوربین پیشرفته خود را رونمایی کند.
اقتصام(5)1108**1594
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن