تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798737881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: اشتغال کارگران نوید بخش رونق اقتصادی همدان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob استاندار: اشتغال کارگران نوید بخش رونق اقتصادی همدان است همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: افزایش آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی از ابتدای سالجاری نشان از ایجاد فرصت اشتغال دوباره کارگران دارد و این نوید بخش رونق اقتصادی در این استان است.


به گزارش ایرنا ˈمحمد ناصر نیکبختˈ روز چهارشنبه در دیدار با مدیران سازمان تامین اجتماعی استان همدان اظهار کرد: سال گذشته 26 هزار بیمه شده از پوشش بیمه ای خارج شده بودند که با ایجاد فرصت شغلی، 21 هزار نفر این کارگران به چرخه اشتغال و اقتصاد استان بازگشتند.
وی با بیان اینکه تا فروردین ماه سالجاری سیل نزولی و کاهشی بیمه شدگان تامین اجتماعی را شاهد بودیم که تا پایان خرداد ماه سالجاری ماهانه هزار نفر به تعداد بیمه شدگان استان اضافه شده و این امر نشان از فعالیت دوباره کارگاه های تولیدی و رونق دوباره فعالیت های اقتصادی استان است.
وی در ادامه با بیان اینکه امور تامین اجتماعی و حوزه های آن مهمترین و اساسی ترین جایگاهی است که می تواند خدمات ارزنده ای را به مردم ارایه کند، افزود: در هر کشوری که خدمات تامین اجتماعی مناسب و بهتری به مردم ارائه دهد می تواند ادعای توفیق و پیشرفت داشته باشد.
استاندار همدان با بیان اینکه تامین اجتماعی ارایه خدمات حمایتی و تامین آینده افراد است، گفت: خدمات رسانی درمانی و پزشکی به آحاد مردم باید با دقت و دلسوزانه باشد چرا که با توجه به پرداخت هزینه ها از سوی مردم لازم است خدمات به صورت شایسته و مطلوب به آنان ارایه شود.
نیکبخت طرح تحول نظام سلامت را یکی از اساسی ترین و تاثیرگذار ترین برنامه های دولت تدبیر و امید در بهبود وضعیت اجتماعی بویژه تامین سلامت مردم عنوان کرد که در تاریخ قبل و پس از انقلاب بی سابقه بوده و هیچ تصمیمی در رابطه با بهبود وضعیت هزینه های سلامت تصمیم گیری نشده است.
وی از همت والای دولت یازدهم با تمام مشکلات و تحریم ها برای اجرای چنین طرح بزرگی به عنوان انقلابی بزرگ در سلامت یاد و تصریح کرد: آنچه که مطالبه مردم در حوزه سلامت بود تحقق یافته و امروز شهرنشینان 10 درصد و روستاییان تنها پنج درصد از هزینه های درمان را پرداخت می کنند.
وی از مسوولان تامین اجتماعی خواست این سازمان در قالب اجرای طرح نظام سلامت برای مراجعان آزاد نیز اعتباراتی در نظر بگیرند تا با مشکلی مواجه نشوند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان نیز در این نشست گفت: عمده ترین فعالیت تامین اجتماعی افزایش تعداد بیمه شدگان و زیر پوشش قرار دادن افراد جدید با طیف های مختلف درآمدی است که تاکنون این سازمان توانسته 40 درصد از افراد را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهد.
ˈمحمد عسگریˈبا بیان اینکه 700 هزار و 993 نفر از جمعیت استان همدان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، گفت: از این تعداد 225هزار و 480 نفز بیمه شده اصلی و 30 هزار و 331 نفر مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی هستند.
وی افزود: در سالجاری 2.7 درصد به تعداد بیمه شدگان و 5.7 درصد به تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی استان همدان اضافه شد که این امر نشان از فعالیت دوباره کارگاه های تولیدی استان است.
وی با اشاره به کاهش 282 نفری افراد تحت بیمه بیکاری در استان نیز اضافه کرد: با فعالیت کارگاه هایی و صنایع استان هم اکنون هزار و 580 نفر تحت پوشش بیمه بیکاری در استان همدان قرار دارند.
وی از فعالیت 11 شعبه اصلی تامین اجتماعی در سطح استان خبر داد و افزود: هشت شعبه اقماری و سه کارگزاری تامین اجتماعی نیز در سطح استان فعالیت دارند که دو کارگزاری در شهرستان همدان و یک کارگزاری نیز در ملایر فعال است.
مدیرکل تامین اجتماعی همدان با اشاره به پرداخت تعهدات بلندمدت و کوتاه مدت این سازمان گفت: در زمینه تعهدات کوتاه مدت طی امسال تا پایان اردیبهشت، 55 میلیارد و 200 میلیون ریال پرداخت شده است.
وی یادآور شد: در زمینه تعهدات بلندمدت نیز که شامل بازنشستگی و از کارافتادگی است 229 میلیارد و 200 میلیون تومان پرداخت شده که جمع هزینه های کوتاه مدت و بلند مدت در سال گذشته 234 میلیارد تومان بوده است.
مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان همچنین از اخذ مجوز استخدام 30 نفر در بخش درمان و بیمه ای استان خبر داد و گفت: شرایط و نحوه آزمون در جراید استان منتشر خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان نیز از ذخیره سازی شش ماه داروی بیمه شدگان به دلیل مدیریت صحیح منابع این سازمان در استان خبر داد.
ˈعلیرضا صفری ˈ با اشاره به وجود تمام داروهای گران قیمت تخصصی برای بیماران بستری در مراکز درمانی تامین اجتماعی همدان اظهار کرد: با توجه به تلاش های انجام شده 124 درصد رشد مبلغ ریالی دارو در سازمان تامین اجتماعی استان همدان داشته ایم.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان برخورد قابل قدردانی کارکنان تامین اجتماعی را سبب رضایت مندی بالای 89 درصدی بیمه شدگان عنوان کرد و یادآور شد: 942 مرکز طرف قرار داد بیمه ای در استان است که سال گذشته 71 میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد پرداخت شده است.
سازمان تامین اجتماعی استان همدان با 11شعبه اصلی، هشت شعبه اقماری و سه گارگزار رسمی بیش از 700 هزار نفر را در استان تحت پوشش بیمه ای و درمانی دارد.
7529/2624
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن