تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819301475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلافات دستگاههای دولتی با تعامل مدیران حل و فصل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob اختلافات دستگاههای دولتی با تعامل مدیران حل و فصل شود بوشهر- ایرنا - استاندار بوشهر گفت: اختلافات میان دستگاههای دولتی نباید به دادگستری و محاکم قضایی بکشد بلکه این مشکلات با تعامل مدیران حمل و فصل شود.


به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاههای اجرایی استان بوشهر با تاکید براین که حاکمیت قانون درهمه ابعاد باید گسترش یابد افزود: با گسترش حاکمیت قانون درهمه ابعاد بسیاری از دغدغه های مردم برطرف می شود.
وی اضافه کرد: برای اجرای این مهم همتی همگانی لازم است که بتوانیم حق مردم را درمقابل دولت مطالبه کنیم.
سالاری بیان کرد: با حاکم شدن قانون در جامعه اختلافات کاهش می یابد درغیر این صورت مشکلات و میزان اختلافات افزایش خواهد یافت.
وی افزود: حاکم شدن قانون در جامعه زندگی را برای مردم آسان و سلیقه گرایی را کم رنگ می کند و دراین ارتباط دادگستری استان بوشهر همه فعالیت های خود را مبنی بر قانون انجام می دهد.
استاندار بوشهر نظارت برکار کارشناسان حقوقی ادارات را مورد تاکید قرارداد و گفت: کارشناسان حقوقی ادارات باید مدافع حقوقی دستگاه خودشان باشند و درصورت بروز اختلاف با دستگاه دیگر با نشست و تعامل این مهم را حل و فصل کنند.
وی اضافه کرد: در اجرای طرح های عمرانی و پروژه های مختلف باید قراردادهای قانونی و کارشناسانه منعقد شود.
استاندار بوشهر بیان کرد: بخش عمده ای از قراردادهایی که با پیمانکاران منعقد می شود به سبب این که کارشناسان آن دستگاه موارد قانونی را مطرح نمی کنند سر از دادگاه درمی آورند و مدیران دستگاهها مکلف هستند نظارت بیشتری برکارهای کارشناسان حقوقی ادارات داشته باشند.
رییس کل دادگستری استان بوشهرگفت: این استان دارای قابلیت های مهم در بخش های مختلف است و جایگاه این استان در احیای حقوق بیت المال با تعامل مختلف نمایندگان حقوقی دستگاه ها از منزلت و جایگاه خاصی برخوردار است.
حیدر بحرانی افزود: با توجه به این که همه کارشناسان حقوقی در دستگاههای اجرایی نسبت به حقوق عامه مردم مسوولیت دارند اگر به این مهم توجه ویژه می شد یک نفر در جامعه نمی توانست هشت هزار نفر را درگیر کند.
وی اضافه کرد: در مورد پرونده مضاربه صوری که یک نفر دو هزار میلیارد ریال پول مردم را گرفته اگر همه در مقابل آن احساس مسوولیت می کردند، چنین فعالیتی در استان رخ نمی داد.
بحرانی گفت: بانکها نیز باید در معاملات نامتعارف دقت لازم را داشته باشند تا مانع از این نوع فعالیت های غیر قانونی شوند. ک/2
629/539
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن