تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819340368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو قطعه زمین برای ساخت پایگاه امداد جاده ای در مازندران اهدا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob دو قطعه زمین برای ساخت پایگاه امداد جاده ای در مازندران اهدا شد ساری- ایرنا- افراد نیکوکار مازندرانی دو قطعه زمین برای ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای در شهرهای جویبار و قائمشهر اهدا کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ سید منصور موسوی ˈ شهروند قائمشهری یک قطعه زمین به مساحت 700 متر مربع به برای ساخت پایگاه امداد و نجات در جاده نظامی اهدا کرد.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قائمشهر ارزش این قطعه زمین را یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد.
ˈ علی مختاریفر ˈ گفت : جاده نظامی به دلیل وجود تعداد زیادی روستا ، سکونت جمعیت 30 هزار نفری ، استقرار مراکز علمی ، دانشگاهی ، فرهنگی و اراضی کشاورزی یکی از جاده های فرعی پرخطر مازندران به شمار می رود .
وی با اشاره به بروز ماهانه چهار الی پنج مورد تصادف جاده ای منجر به فوت و جرح در این جاده و انتقال با تاخیر مصدومان ناشی از آنها به مراکز درمانی ، افزود : به همین دلیل از دو سال پیش یک دستگاه کانکس امداد و نجات در این جاده مستقر شد که شرایط مناسبی برای ارائه خدمات را ندارد.
مختاریفر به دستورالعمل هلال احمر مبنی بر تامین و تخصیص اعتبار ساخت و تجهیز پایگاه های امداد و نجات در صورت اهدای زمین اشاره کرد و گفت : با اهدای این زمین هزینه 20 میلیارد ریالی ، ساخت و تجهیز این پایگاه از اعتبارات جمعیت هلال احمر مازندران و تملک دارایی شهرستان تامین می شود.
وی از جاده قائمشهر به ساری نیز به عنوان یکی از پرترددترین جاده های کشور نام برد و افزود : موافقت اولیه فرد خیری برای اهدای زمین پایگاه امداد و نجات در این مسیر را جلب کرده ایم.
دومین قطعه از زمین اهدایی برای ساخت پایگاه امداد جاده ای به مساحت 500 متر مربع توسط ˈ عالیه کاظمی انارمرزی ˈ شهروند جویباری اهدا شده است.
ˈمهدی احمدیانˈ رییس جمعیت هلال احمر جویبار ارزش زمین اهدایی را دو میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : پایگاه امداد و نجات جاده ای بخش گیلخواران که سالها در یک کانکس فعالیت می کرد ،با اهدای این زمین صاحب ساختمان خواهد شد.
مازندران سالانه پذیرای دهها میلیون مسافر و گردشگر است و هم اکنون نیز بیش از 30 پایگاه امداد و نجات جاده ای در این استان فعال است.ک/3
7329/1654

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن