تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819338359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردبيل نيامند ساخت و تجهيز چهار پايگاه امدادي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ تير ۱۳۹۳ (۱۶:۴۲ب.ظ)
اردبيل نيامند ساخت و تجهيز چهار پايگاه امدادي است مدير عامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل با تأکيد بر ضرورت توسعه پست هاي امداد جاده اي گفت: هم اکنون اين استان نيامند ساخت و تجهيز چهار پايگاه امداد جاده اي است.
به گزارش خبرگزاري موج، بهرام غيبي در بازديد از پايگاه امداد جاده اي در محورهاي اردبيل افزود: اين پايگاه هاي بايد در محور اردبيل – سرچم، پارس آباد – بران، اردبيل – سرعين و محور مشگين شهر به اهر احداث و راه اندازي شود.
وي با بيان اينکه هم اکنون 20 پست امداد جاده اي با بيش از 28 هزار مترمربع مساحت در اين استان فعال است، تصريح کرد: علاوه بر اين تمام پايگاه هاي امدادي استان نيز به دستگاه هاي مجهز، از جمله آمبولانس و خودروهاي کمک دار تجهيز شده است.
مدير عامل جمعيت هلال احمر استان تعداد حوادث امداد رساني شده در سال گذشته را بالغ بر 473 مورد برشمرد و متذکر شد: در اين مدت با انجام 18 عمليات کوهستاني نيز تعدادي از کوهنوردان از مرگ حتمي نجات يافته اند.
وي در عين حال عمليات هاي امداد کوهستاني را نيازمند بالگرد امدادي دانست و تأکيد کرد که تحقق اين مهم از ضروري ترين نيازهاي امدادي در استان اردبيل است.
غيبي ابراز اميدواري کرد که با سفر اخير رئيس سازمان مديريت بحران کشور به اين استان و تخصيص اعتبار ويژه در اين خصوص به زودي شاهد راه اندازي بالگرد امدادي در اردبيل باشيم.
وي در خصوص عملکرد اين سازمان در زمينه آموزشي و برگزاري مانور عنوان کرد: در سال گذشته 518 مانور سراسري و شهرستاني با هدف آموزش تخصصي نيروهاي امدادي و نيز حفظ آمادگي آنها در استان برگزار شده که رقم قابل توجهي است.
اين مسوول برگزاري 37 دوره آموزش تخصصي، 63 دوره مسابقات مختلف، 10 نمايشگاه با محوريت امداد و نجات و...، 10 اردوي آموزشي، مانور اسکان اضطراري آوار و سيل و... را از ديگر عناوين فعاليت هاي جمعيت هلال احمر استان اردبيل برشمرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن