تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802819318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایمن سازی زیرساخت ها و منابع استان اردبیل در مقابل حوادث ضرورت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایمن سازی زیرساخت ها و منابع استان اردبیل در مقابل حوادث ضرورت دارد اردبیل - ایرنا - مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل گفت: ایمن سازی زیرساخت ها و منابع این استان در مقابل حوادث و مصون سازی دفاعی ضروری است.


سیدسعدالله رییس ساداتی روز پنجشنبه در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان کوثر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت پدافند غیرعامل افزود: در همین راستا تلاش مسوولان باید در توسعه این موضوع باشد.
وی گفت: آنچه امروز به آن نیازمندیم شناسایی تهدیدات است که با برنامه ریزی صحیح باید اولویت ها را مشخص کنیم و برنامه های عملیاتی مناسب آن را طراحی و اجرا کنیم.
وی با بیان این که در همه جا باید از موضوع پدافند عامل استفاده کنیم افزود: تمام پروژه هایی که در استان اجرا می شود باید دارای بسته پدافند غیرعامل و در چهارچوب ملاحظات پدافند غیرعامل باشند.
ساداتی برآورد تهدیدات و شناسایی نقاط آسیب پذیر استان را از اهداف پدافند غیرعامل اعلام کرد و اگفت: جلوگیری از صدمه به سرمایه های ملی ، ارتقای آستانه تحمل مردم و اداره استان در شرایط بحران به شکل خود اتکایی از دیگر اهداف پدافند غیرعامل است.
وی اظهار کرد: هدف پدافند غیرعامل شهرستان نیز ایمن سازی زیرساخت ها و منابع مادی و معنوی شهرستان در مقابل حوادث و مصون سازی دفاعی است.
وی افزود: فعالیت درست مدیران دستگاه های اجرایی علاوه بر خنثی سازی توطئه های دشمنان مردم را نسبت به نظام اسلامی دلگرم تر می کند.
اوآشنا سازی با اهداف ، وظایف و ماموریت ها ، تلاش برای تدوین برنامه اصولی ، دانش محور و مبتنی بر دستاوردهای علمی ، برنامه ریزی منسجم برای غنی سازی عملکرد کارگروه ها ، بررسی و نظارت بر طرح های مصوب و ابلاغی در حوزه مرتبط ، برنامه ریزی برای تهیه و تنظیم طرح جامع استان و اجرای همایش ها ، مانورها و برنامه های آموزشی را از جمله برنامه ها و افق های کاری پدافند و دفاع غیرعامل استان در سال 93 بیان کرد.
به گزارش ایرنا ، فرماندار کوثر نیز در این جلسه از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط خواست شرایط لازم برای افزایش آگاهی عمومی در زمینه پدافندغیرعامل داشته باشند.
علیرضا علیپور مهم ترین اصل در پدافند غیرعامل را آموزش دانست و افزود: تمام دستگاه ها موظف هستند نسبت به آموزش نیروهای خود و مردم دراین زمینه اقدام کنند.
وی گفت: پدافند غیرعامل به کارگیری معقول ترین روش ها برای کاهش وارد آمدن خسارت به تجهیزات و تاسیسات حیاتی و کاستن از تلفات انسانی در مواقع بحرانی است.
وی همچنین خواستار شناسایی تهدیدات و آسیب های زیستی در سطح شهرستان و ارائه راهکارهای لازم در زمینه دفع تهدیدات توسط اعضا شد.
7123/594/530

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن