تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819531003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 7 میلیارد ریال جهت عمران و آبادانی شهر نورآباد هزینه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob شهردار نورآباد: بیش از 7 میلیارد ریال جهت عمران و آبادانی شهر نورآباد هزینه شده است خرم آباد - ایرنا -شهردار نورآباد دلفان گفت : در شش ماهه گذشته 7 میلیارد و 168 میلیون ریال اعتبار جهت عمران و آبادانی شهر نورآباد هزینه شده است .


ˈاسماعیل میرزائیان ˈ روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این اعتبارات برای بهسازی بوستان ها ، میادین ، خیابان ها و کوچه های سطح شهر نورآباد هزینه گردیده است.
وی اظهار داشت : خاکبرداری 30 هزار متر مکعب در 20 مسیر ، خاکریزی 6 هزار متر مکعب در 11 مسیر ، مخلوط ریزی هزار و چهار متر مکعب در 11 مسیر و لکه گیری آسفالت معابر به ظرفیت 964 تن را از مهمترین فعالیت های شهرداری نورآباد در سالجاری عنوان کرد .
به گفته میرزائیان ، هزار و 904 تن آسفالت ریزی در 35 مسیر نیز انجام شده است .
این مسوول ، مهمترین طرح های عمرانی که از محل اعتبارات دولتی در شهر نورآباد به اجرا در آمده است را ادامه ساخت پارک و فضای سبز علی آباد ، تکمیل کانال منطقه فرهنگیان ، تکمیل سالن چند منظوره شهرداری و بهبود عبور و مرور شهری و خرید تجهیزات آتش نشانی عنوان کرد .
این مسوول در ادامه به فعالیت های توسعه فضای سبز در شهر نورآباد اشاره کرد و بیان داشت : هزار و 500 اصله نهال درسطح شهرکاشت شده و سه هزار جعبه گل تزیینی درسطح شهر توزیع شده است و با فعالیت های انجام شده فضای سبزدرسطح شهرشش هزار متر مربع افزایش یا فته است.
به گفته شهردارنورآباد کار برق رسانی به تپه شهدای گمنان نورآباد به پایان رسید ه است
میرزائیان از نصب و تعویض 300 عدد علایم راهنمایی در این شهر خبر داد و افزود: 310 میلیون ریال جهت انجام عملیات خط کشی معابر و خریدتابلوهای راهنمایی رانندگی در سطح شهر نورآباد هزینه شده است.
7270/630

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن