تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگرانی از افزایش معتادان در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نگرانی از افزایش معتادان در کشور
قربانی اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد که شاهد افزایش اعتیاد در بین زنان، دانش آموزان و جوانان و کاهش سن اعتیاد در کشور هستیم که مقابله با آن همکاری و برنامه ریزی همه دستگاه ها را می طلبد.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزایش نرخ جمعیت معتادین در کشور را نگران کننده دانست و گفت: این افزایش نشان می دهد که نهادهای مسوول در زمینه مبارزه با اعتیاد موفق عمل نکرده اند.

«محمدحسین قربانی» در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون بهداشت و درمان، با حضور کارشناسان و مسوولان ستاد مبارزه با مواد مخدر، وضعیت اعتیاد در کشور و تاثیر آن بر آسیب های اجتماعی بویژه جرایم مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس از بیان آمارهای ارایه شده در این جلسه درباره تعداد معتادین در کشور خودداری کرد و گفت: به طور کلی آمارهای ستاد مبارزه با مواد مخدر نشان می دهد که وضعیت اعتیاد در کشور نگران کننده است و آمار آن رو به افزایش است.

قربانی اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد که شاهد افزایش اعتیاد در بین زنان، دانش آموزان و جوانان و کاهش سن اعتیاد در کشور هستیم که مقابله با آن همکاری و برنامه ریزی همه دستگاه ها را می طلبد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: در این جلسه اعضای این کمیسیون راهکارهایی را برای کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد ارایه کردند که از جمله می توان به توزیع مواد مخدر رایگان در بین معتادین برای جلوگیری از بروز جرم و جنایت در بین آنان و نیز مقابله با شیوع بیماری های واگیردار اشاره کرد.

قربانی در ادامه به بررسی جلوگیری از دریافت خارج از تعرفه پزشکان در این کمیسیون اشاره کرد و گفت: بررسی های سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت نشان می دهد که میزان دریافتی های نامتعارف پزشکان رو به کاهش است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، واقعی نبودن تعرفه های پزشکان و توزیع نامناسب امکانات و نیروی انسانی را از عوامل دریافت زیر میزی از سوی پزشکان دانست و اظهار داشت: دستگاه های متولی طی چند ماه گذشته ضمن برخورد با پزشکان خاطی و با اطلاع رسانی به مردم زمینه را برای کاهش قابل توجه پدیده زیر میزی فراهم کردند.




تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن