تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803555053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ تمام هتلها مصوب سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ تير ۱۳۹۳ (۱۶:۲۵ب.ظ)
نرخ تمام هتلها مصوب سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري است رئيس اتحاديه هتلها و هتل‌آپارتمانهاي استان تهران با اشاره به تغيير نرخ هتل با تغيير فصل و ماه مبارک گفت: نرخ کليه هتلها مصوب سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري است و اين نهاد به عنوان تعيين کننده نرخ اصلي هتلهاست.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد علي فرخ مهر نائب رئيس جامعه هتلداران ايران با بيان اين که پيکره اين صنعت چنان اتصالي به يکديگر دارند که هر گونه بي‌توجهي در روند اجرا از پذيرش توريسم خارج از مرزها گرفته تا حضور در ايران و خروج گردشگر به زنجيره‌اي از زيرساخت در اين صنعت متصل است، افزود : مي‌بايست از اين شيوه‌هاي تبليغاتي که حاصل آن جز کاهش حضور گردشگر خواهد شد خودداري کنيم و بدانيم که ضعف‌هايي مانند امور بهداشتي در هتلها با ذکر نام هتل قابل پيگري و رفع است.
فرخ مهر با اشاره به اين که از 200 گروه فقط يک گروه و از آن گروه چند نفر در مکانهاي اقامتي هتلي با ضعف سرويس بهداشتي و غيره ابراز نگراني کرده‌اند ، گفت: در شرايطي که عمده هتلهاي ما در مقايسه با کشورهاي اروپايي و همسايه برابري مي‌کند، نبايد با رسانه‌اي کردن اشکالات قابل رفع موجبات دلزدگي توريسم‌هاي خارجي و بي‌انگيزگي آنها براي ورود به ايران را فراهم کرد..
رئيس اتحاديه هتلها و هتل‌آپارتمانهاي استان تهران در ادامه با اشاره به تغيير نرخ هتل با تغيير فصل و ماه مبارک و نيز اشاراتي که آژانس‌ها به افزايش نرخ هتلها دارند خاطر نشان کرد: نرخ کليه هتلها مصوب سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري است و اين نهاد به عنوان تعيين کننده نرخ اصلي هتلهاست.
فرخ مهر تصريح کرد: در مقاطعي از زمان هتلها به تورها تخفيف ويژه‌مي‌دهند و پس از قطع آن اعلام مي کنند نرخ هتلها بي ضوابط افزايش پيدا کرده، در صورتي که هتلها با توجه به نرخ‌هاي مصوب قابليت دريافت برابر نرخ مصوب را دارند و با هر گونه تخطي از طرف اتحاديه هتلداران استان تهران برخورد خواهد شد.
وي افزود: همچنين هتلها اين مجوز را دارند در شرايطي که صلاح بدانند با نرخ کف ارائه سرويس به ميهمانان دهند و اگر در اين بخش نيز خلافي صورت بگيرد برخورد خواهد شد؛ ضمن اينکه در شرايط تغيير فصل و غيره نيز هتلدار با مديريت بر عرضه و تقاضاي بازار نرخ خود را با توجه به ضوابطي که عرض شد تنظيم و ارائه طريق خواهد کرد.
رئيس اتحاديه هتلها و هتل‌آپارتمانهاي استان تهران محمدعلي فرخ‌مهر در خصوص روند اجرايي استانداردسازي هتلها و فرايند آن اظهار کرد: يک ماه است که بر اساس آئين‌نامه ايجاد، اصلاح،‌تکميل، درجه‌بندي و نرخ‌گذاري تأسيسات گردشگري و نظارت بر فعاليت آنها مصوبه 1368 سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و با توجه به شيوه‌نامه درجه‌بندي تأسيسات گردشگري که ارائه شده توسط سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري است ، هتل ها مراحل اجرايي خود را طي مي کنند و در اين راستا دو شرکت هتلداران پارس جم و شرکت هتلهاي سامان نحوه تطبيق و استانداردسازي واحدهاي گردشگري استان تهران و البرز را در دستور کار دارد.
وي افزود: اين ارزيابي هتلها در بخشهاي ساختماني، بهداشتي، تجهيزاتي و خدمات و منابع انساني با بررسي و حضور کارشناسان مرتبط انجام خواهد شد.
بر اساس اين گزارش ، پيش از اين درجه‌بندي بر اساس متراژ و ساختار فيزيکي هتل مورد ارزيابي قرار مي‌گرفت و بر طبق اين ضوابط جديد هتلها پس از ارزيابي و دارا بودن شرايط استاندارد لوح مخصوصي دريافت خواهند کرد و براي مدت سه سال با مديريت در تعيين نرخ و تائيد اتحاديه نرخ مصوب قابليت اجرا خواهد داشت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن