تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820649863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوران پايان عمر رژيم صهيونيستي از هم اکنون آغاز شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ تير ۱۳۹۳ (۹:۵۰ق.ظ)
سفير فلسطين در صحن علني مجلس: دوران پايان عمر رژيم صهيونيستي از هم اکنون آغاز شده است سفير فلسطين گفت: دوران پايان عمر رژيم صهيونيستي از هم اکنون آغاز گرديده است شک ندارم که فرزندان صبح آزادي و پيروزي را خواهند ديد.
به گزارش خبرگزاري موج، صلاح زواوي در نشست علني امروز (سه شنبه 24 تير) مجلس شوراي اسلامي در مورد جنايات رژيم صيهونيستي در غزه گفت: در ابتدا خدمت برادر ارجمند جناب آقاي علي لاريجاني رئيس مجلس نمايندگان ملت ايران ،‌اعضاي مجلس ،جناب آقاي بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس و جناب آقاي شيخ الاسلام مشاور رئيس مجلس ماه رمضان، ماه روزه داري و کمک به فقرا در همه جاي دنيا را تبريک بگويم.
سفير فلسطين در ايران ادامه داد: بر سر سفره هاي افطار چقدر بايد به ياد آوارگان، طردشدگان از شهرها و روستاها بايد باشيم و همچنين به ياد معلولان و مادران فرزند از دست داده ، بيوه زنان و يتيمان و بي سرپناهان که برادرانمان که هزينه دسيسه هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي عليه دين و کشورهايمان پرداخت مي‌کنند.
وي تصريح کرد: چقدر نياز داريم که به ياد آنها باشيم آنهم هنگامي که ملت شجاع فلسطين هر روز در معرض دستگيري نمايندگان، اسرا، مبارزان علاوه بر کشته شدن در کرانه باختري هستند. فلسطينيان در سرزمين هاي اشغالي در تظاهرات اعتراضي خود جنايت هاي دشمن صهيونيستي عليه برادران و عزيزان خود در کرانه باختري و نوار غزه در معرض دستگيري و تعقيت رژيم صهيونيستي مي‌باشند ولي مقاومت قهرمانانه در غزه در برابر حملات هوايي رژيم صهيونيستي مقاومت و ايستادگي نموده و به آن پاسخ مي دهد.
زواوي افزود: حملاتي که خانه هاي شهروندان بي پناه و صبور را با جنگنده هاي آمريکايي خود مورد تهاجم قرار داده و بي رحمانه کهنسالان و جوانان و کودکان را به قتل مي‌رساند آنهم در برابر سکوتي است که مانند سکوت اهالي قبرستان است و سازمان هايي است که از قاتل در برابر مقتول دفاع مي‌کنند و از مجرمان با جرم مشهودشان به جاي محکوم کردنشان از آنان حمايت مي‌کنند ليکن اين مقاومت دليرانه که به وحدت ملي مستحکم استناد مي‌کند.
وي با بيان اينکه هيچ شهر و يا روستا و يا شهرکي از شهرک هاي دشمن در امان نيست تصريح کرد: در حال حاضر صحنه ترس و وحشت در اثر مورد هدف قرار گرفتن توسط هواپيماها، موشک ها و عمليات کيفي شامل حال تمام شهرک نشينان اشغالگر مي‌باشد که به نسل من اميد مي‌دهد که دوران پايان عمر رژيم صهيونيستي از هم اکنون آغاز گرديده است شک ندارم که فرزندان صبح آزادي و پيروزي را خواهند ديد و ترديدي نيست که نبرد غزه مرحله آغازيني است در راه پيروزي بزرگ يک جا و شکست دادن اين طرح استعماري خواهد بود.
زواوي ادامه داد: اين اعزام شدگان تبهکار را به خواست خداوند که از ميان صهيونيست ها مي‌باشند به پايگاههاي اصلي شان دفن خواهيم کرد راهي براي وحدت رزمندگان فلسطين جز عرصه هاي جهاد نيست که از طريق آن نيز موضع عربي و اسلامي که براي وحدت فلسطين متحد مي‌شود. جهاد براي اين قضيه وظيفه شرعي، ملي، قومي و انساني مي باشد.بايد گفت که نقش مقام معظم رهبري نقش محوري بوده و قرآن از زمان بعثت پيامبر اکرم (ص) بشارت داده شده است. پايبندي ما به شما از آن نقش محوري از آزادسازي فلسطين انشاءالله نشئت خواهد گرفت.
وي گفت: رژيم صهيونيستي تنها رژيم مورد اعتماد نخواهد بود که با تمسخر کشورهاي ما را نظاره مي‌کند زيرا که اين کشورها با درگيري هاي تحميلي و برنامه ريزي شده گرفتارند و سلاح ها در آن را به جاي هدف قراردادن دشمن صهيونيستي به سمت سينه هاي فرزندان خود نشانه گرفته اند . فتنه ‌اي است که نه قاتل در آن مي‌داند که چرا دست به قتل زده و نه مقتول مي داند که چرا کشته شده است . اميد بسيار داريم که همه بدانند مشکل ما با رژيم صهيونيستي از قدرت و شوکت اين رژيم ناشي نشده است بلکه از سرکشي آن کساني است که اين رژيم را در فلسطين به وجود آورده اند و همچنين از آن و باطل آن در برابر حقوق ملت مردم مظلوم فلسطين حمايت مي‌کنند.
زواوي افزود: ما نياز مبرم داريم که برادران مسلمان ما تلاش نمايند که روند تاريخ اين امت را تسريع کنند و نابودي اين غده سرطاني کاشته شده در فلسطين را رقم بزنند. از اين رو بر همگي اين ماه تحجر مبارک باشد و از خداوند مي‌خواهم که اين غم را از امت اسلامي برطرف سازد و همگي به دور قرآن کريم جمع شويم و در کنار سنت پيامبر قرار بگيريم اميد ما اين است که آن گونه که خداوند خواسته است بهترين امتي باشيم که براي جهانيان پديد آورده است.
سفير فلسطين در ايران گفت: مجددا از محضر برادر ارجمند جناب آقاي دکتر لاريجاني رئيس مجلس همه اعضاي مجلس ،‌هيات رئيسه محترم به ويژه برادران عزيز جناب آقاي بروجردي و شيخ الاسلام مشاور رئيس مجلس و حامي انتفاضه پيروزمند فلسطين عليه دشمن پليد بشريت يعني صهيونيست تشکر مي‌کنيم. خواهران و برادران گرامي از خداوند مي‌خواهم که شما و ملت با شکوه ايران را برکت دهد که اين امت از طريق گفتگو با برادران در جهان عرب و اسلام و همسايگان دور و نزديک در راستاي تحقق منافع استراتژيک امت اسلامي و خدمت به آزادسازي فلسطين تلاش مي‌کند. جناب آقاي رئيس خواهشمندم بهترين تبريکات و آرزوي سلامتي و طول عمر براي رهبر معظم انقلاب خدمت ايشان و تمام مسئولين جمهوري اسلامي ايران و فرزندان اين ملت عزيز ابلاغ فرمائيد.
در پايان نمايندگان با شعار مرگ بر اسرائيل بيانات سفير فلسطين در ايران تشکر کردند همچنين رئيس مجلس نيز از سفير فلسطين به دليل توضيحات کامل و جامع در خصوص شرايط فلسطين و غزه تشکر کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن