تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798691826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش حریم بدن به کودکان فساد می آورد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آموزش حریم بدن به کودکان فساد می آورد




مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در امور زنان و خانواده در مورد آموزش به کودکان برای محافظت از خود در برابر کودک آزاری گفت: علنی کردن جرم، فساد و فحشا باعث از بین رفتن قبح آنها شده و مشکلی را حل نمی‌کند اما این مساله مغایر با افزایش آگاهی نیست.





خبرگزاری ایلنا: مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در امور زنان و خانواده ضمن اشاره به نگرانی وزیر آموزش‌وپرورش از عدم توازن نیروی انسانی در این وزارتخانه؛ در مورد آموزش به کودکان برای جلوگیری از پیش آمدن موارد کودک آزاری بیان کرد که آموزش به کودکان در این زمینه اقدام مناسبی نیست.

مهناز احمدی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش‌وپرورش در ارتباط با هشدار وزیر در مورد افزایش تعداد معلمان زن در شهر تهران گفت: نگرانی وزیر آموزش‌وپرورش از عدم توازن نیروی انسانی در جنس، دوره و رشته‌های تحصیلی است.

وی با اشاره به اینکه نسبت ۶۰ به ۴۰ برای معلمان زن و مرد می‌تواند نسبت معقول‌تری باشد، افزود: نگرانی وزیر آموزش‌وپرورش از وجود معلمان خانم‌ نیست بلکه ایشان همواره در مناسبت‌های مختلف عنوان کرده است که مدارسی که توسط خانم‌ها اداره می‌شود عملکرد مطلوبی دارند و احساس دلسوزی معلمان زن نیز بیشتر است.

احمدی ادامه داد: افزایش تعداد معلمان زن در شهر تهران به‌طور عمده به این دلیل است که در گذشته قانونی وجود داشته که اگر همسر یک خانم معلم به دلایل کاری به تهران منتقل می‌شد، او نیز می‌توانست کارش را به تبعیت از همسرش به تهران منتقل کند اما در حال حاضر این ظرفیت وجود ندارد.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده وزارت آموزش‌وپرورش در ارتباط با کودک آزاری در مدارس نیز توضیح داد: اتفاقات اخیر سبب بروز نگرانی‌های بسیاری شده و وزارت آموزش‌وپرورش نیز حتما این مساله را از طریق مراجع قضایی دنبال می‌کند؛ زیرا حتی یک مورد این اتفاقات نیز قابل تحمل نیست.

وی در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌ای برای بررسی سلامت روان پرسنل مدارس در این وزارتخانه وجود دارد یا خیر، گفت: پرسنل آموزش‌وپرورش در هنگام استخدام مراحل سنجش مسایل اخلاقی و روانی را طی می‌کنند، بنابراین بهتر است که برای جلوگیری از بروز برخی مشکلات، در دوره‌های ضمن خدمت پرسنل آموزش‌وپرورش، به آموزش مباحث روان‌شناسی و اجتماعی پرداخته شود.

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در امور زنان و خانواده در مورد آموزش به کودکان برای محافظت از خود در برابر کودک آزاری افزود: علنی کردن جرم، فساد و فحشا باعث از بین رفتن قبح آنها شده و مشکلی را حل نمی‌کند اما این مساله مغایر با افزایش آگاهی نیست.

احمدی ادامه داد: بنابراین خوب است که جلساتی برای آگاهی والدین و معلمان برگزار شود اما به نظر من این مساله که اطلاعاتی از این دست را در اختیار کودکان قرار دهیم اقدام مناسبی نیست و ممکن است تبعات ناگواری را به همراه داشته باشد.






تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن