تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815586075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات طرح تدریس آثار استاد شهید در مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جزئیات طرح تدریس آثار استاد شهید در مدارس
علی مطهری جزئیات طرح تدریس آثار شهید مرتضی مطهری در مدارس را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۱۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸ - 14 July 2014


علی مطهری جزئیات طرح تدریس آثار شهید مرتضی مطهری در مدارس را تشریح کرد.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از برگزاری نشست شورای نظارت بر نشر آثار استاد شهید مرتضی مطهری با علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش پیرامون تدریس آثار استاد شهید در مدارس خبر داد.

وی همچنین به جلسه با محمدیان مسئول کتب درسی وزارت آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و افزود: در آن جلسه بحث‌هایی پیرامون روش تدریس آثار استاد مطهری مطرح شد و موضوعاتی مانند نحوه ورود به موضوع مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

«پیشنهاد ما این بود (تدریس آثار شهید مطهری) از دوران دبستان آغاز شود.»

مطهری اضافه کرد: مقرر شد بررسی کنیم که به چه میزان از آثار شهید مطهری (دو کتب دوران دبستان) استفاده شده و سپس طرح خودمان را به وزارت آموزش و پرورش ارائه کنیم تا طرح مورد بررسی قرار گیرد، در نهایت به دوره راهنمایی و بعد از آن دوره دبیرستان بپردازیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت اقدام برای تدریس آثار استاد شهیر مرتضی مطهری در مدارس، گفت: آنها دستورالعمل خود را فرستادند و ما نیز مشغول تهیه و تدوین طرح هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما در این طرح به دنبال تدوین کتاب هستید، گفت: خیر، تدوین کتاب در وزارت آموزش و پرورش انجام می‌شود ما در طرح خود به طور مثال اعلام می‌کنیم که این مطلب برای کتاب تعلیمات دینی و مطلب دیگر برای کتاب ادبیات فارسی مناسب است.

وی با بیان اینکه در این طرح به دنبال آن هستیم که دانش‌آموزان از  دوران ابتدایی با اندیشه شهید مطهری آشنا شوند، خاطرنشان کرد: پس از آشنایی دانش‌آموزان با آثار استاد مطهری، آنها به سراغ آثار شهید مرتضی مطهری رفته و آنها را مطالعه کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چه زمانی طرح یاد شده به وزارت آموزش و پرورش ارائه خواهد شد، اظهار داشت: در حال حاضر در حال تهیه طرح هستیم و جزئیات آن را تدوین می‌کنیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن