تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819672806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشناس مسایل دینی: جنایات اسراییل مصداق تروریسم دولتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارشناس مسایل دینی: جنایات اسراییل مصداق تروریسم دولتی است مسکو- ایرنا-ˈمحمدامین ماجومدرˈ کارشناس مسلمان مقیم روسیه و هماهنگ کننده جنبش جهانی برای ایجاد سازمان ˈامت جهانی اسلام به حملات نیروهای صهیونیستی به نوار غزه که صدها شهید و مجروح برجای گذاشته اشاره کرد وگفت: جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها نمونه بارز و مصداق تروریسم دولتی است.


ماجومدر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درمسکو به رفتار بیرحمانه رژیم صهیونیستی با مردم فلسطین اشاره کرد و افزود:جهان اسلام باید برای پایان دادن به این جنایات وارد عمل شود و بی تفاوتی مسلمانان به جنایت های نیروهای رژیم صهیونیستی موجب جری تر شدن آنها می شود.
وی یادآورشد: تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی در پنج روز اخیر بیش از 150 فلسطینی را به شهادت رسانده و اگر کشورهای اسلامی اقدام موثر نکنند این جنایات ادامه خواهد داشت.
هماهنگ کننده جنبش جهانی برای ایجاد سازمان ˈامت جهانی اسلام ادامه داد: حاکمان رژیم صهیونیستی تهدید کرده اند که حملات به نوار غزه را تشدید می کنند و این رفتار مقام های تل آویو ماهیت ددمنشانه و خون آشام این رژیم را به وضوح نشان می دهد.
ماجومدر یادآورشد: اگر کشورهای اسلامی در هنگام حملات قبلی رژیم صهیونیستی در سالهای 2006 و 2010 به جنوب لبنان و نوار غزه با قاطعیت و وحدت رویه رفتار می کردند امروز این رژیم جرات حمله به سرزمین اسلامی فلسطین را نمی کرد.
وی توضیح داد: قدرت های اسلامی باید برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در قالب اقدامات ملی همچون تحریم کامل کالاهای ساخت این رژیم و خودداری از هر گونه همکاری با آن و نیز در چارچوب اقدامات بین المللی و در وهله اول در قالب سازمان همکاری اسلامی اقدام کنند.
ماجومدر گفت: اطمینان دارم این گونه رفتار کشورهای اسلامی علاوه بر توقف جنایات رژیم صهیونیستی موجب نمایش وحدت مسلمانان جهان و بازگرداندن شکوه و عظمت گذشته آن خواهد شد.
وی افزود: امروز مسلمانان فلسطین بیش از هر زمان دیگری به کمک و همیاری برادران مسلمان خود از کشورهای دیگر نیاز دارند و کمترین اقدامی که می توان برای آنها انجام داد، برپایی راهپیمایی های میلیونی در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اسلامی است.
کارشناس ارشد دینی مقیم روسیه گفت که باید تمام اقدامات لازم برای اعمال فشار بر جامعه جهانی به عمل آید و کشورهای اسلامی در این زمینه مسوولیت بزرگی برعهده دارند زیرا شاهد هستیم که مجامع جهانی از جمله سازمان های به اصطلاح دیده بان حقوق بشر که در هر مورد جزیی ابراز نگرانی می کنند نسبت به وقایع دردناک غزه سکوت کرده اند.
وی گفت: همه ما در این شرایط وظیفه داریم صدای اعتراض خود را بلند و اعمال جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم و از بی تفاوتی سازمان های بین المللی مسوول به ویژه سازمان ملل انتقاد کنیم.
ماجومدر ابرازامیدواری کرد مسلمانان در ماه مبارک رمضان صفوف خود را برای مبارزه با دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی یکپارچه کنند.
اروپام/2242**۵۱۸ **1561 **1010

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن