تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821223387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوری از آموزه های اسلامی ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دوری از آموزه های اسلامی ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است آق قلا- گرگان - سرپرست معاونت فرمانداری آق قلا بااشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مقوله فرهنگ، گفت: تغییرسبک زندگی و دوری از آموزه های اسلام ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی بخصوص در بحث حجاب و پوشش است.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ˈمهدی محمدی خمسهˈ در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان، اظهار کرد: بحث پوشش یکی از نمادها و شاخصه های مهم زندگی بشر است که آثار اجتماعی رعایت آن، دربرگیرنده سلامت جامعه، پیشگیری از فساد اخلاقی، مبارزه با مظاهر بی دینی و حفظ بنیان خانواده می باشد.
وی در ادامه با اشاره به آسیب های مختلف اجتماعی، برضرورت تشکیل حلقه مشاوره خوب در شهرستان تاکید کرد و افزود: نگاه بخشی به معضلات اجتماعی موجب پایین آمدن عملکرد و بازدهی می شود و باید از نگاه وظیفه مندی نیز خارج و مسوولانه به آسیب ها توجه داشته باشیم و با برنامه و به صورت عملیاتی و مداوم اقدام کنیم.
خمسه همچنین با بیان اینکه یکی از مهمترین احکام الهی که باید تلاش کنیم در جامعه اجرا شود، بحث حفظ عفاف و حجاب است، گفت: در تبلیغات گسترده غرب و بصورت هدفمند بی حجابی و پیشرفت بهم گره خورده است، اما سبک زندگی غربی در تضاد با سبک زندگی بوده که اسلام برای پیشرفت بشریت اعلام نموده است.
وی تاکیدکرد: وظیفه مشاورین امور بانوان است که با تقویت پایه های ایمانی، دفاع عقلانی از فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از نفوذ امواج مخرب ماهواره، در راستای گسترش الگوی اسلامی زندگی و کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کنند.
آق قلا با افزون بر 109هزار نفر جمعیت از توابع استان گلستان بوده و با گرگان 15کیلومتر فاصله دارد، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.
601

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن