تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798579572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شروع به کار مدارس دو زبانه سمادانشگاه آزاد اسلامي از مهر ماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۳ (۱۶:۳۲ب.ظ)
معاون آموزشي و پژوهشي سازمان سما خبر داد؛ شروع به کار مدارس دو زبانه سمادانشگاه آزاد اسلامي از مهر ماه حاجي زاده معاون آموزشي و پژوهشي سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامي از آغاز فعاليت مدارس دو زبانه سما از مهرماه سال جاري به صورت رسمي در مقاطع پيش دبستاني، اول و دوم ابتدايي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيروس حاجي زاده با بيان اينکه تقاضاي راه اندازي اين مدارس در شهرستان ها هم وجود دارد، تصريح کرد: در حال حاضر اين مدارس فقط در منطقه يک تهران راه اندازي مي شوند و در آينده براي گسترش اين مدارس تصميم گيري مي شود.
وي با تاکيد بر اينکه تاسيس مدارس دو زبانه براي سازمان سما تجربه جديدي محسوب مي شود، گفت: سازمان سما در حال حاضر به جاي کميت اين مدارس به کيفيت بهتر آنها مي انديشد.
معاون آموزشي و پژوهشي سازمان سما با تاکيد بر اينکه يکي از ويژگي هاي اين مدارس رويکرد متفاوت آنها به بحث آموزش و فرد ياد گيرنده است، اظهار کرد: مدرسه دوزبانه سما محيطي براي تعليم و تربيت دانش آموزان با شيوه هاي نوين بين المللي، با انطباق بر ويژگي هاي ديني، فرهنگي و بومي ايران اسلامي است.
حاجي زاده با اشاره به اينکه در مدارس سما دانش آموز محور يادگيري است، اظهار کرد: در اين مدارس معلم ياور و تسهيل گر دانش آموز است.
معاون آموزشي و پژوهشي سازمان سما تاکيد کرد: مدارس دو زبانه سما بدون اينکه از اهميت زبان مادري( فارسي) و آموزش بهينه آن غافل شود، دانش آموزان را با چند زبان بين المللي آشنا مي کند، آن چنان که دانش آموزان زبان انگليسي و فارسي را به آساني و رواني در فعاليت هاي روزمره خود به کارگيرند.
حاجي زاده افزود: ما در مدارس دو زبانه سما به دنبال اين موضوع هستيم که بتوانيم تمام دانش آموزان را با هر استعداد و ظرفيتي تحت پوشش خود قرار دهيم و به مقصدي که استعداد آنها در آن نهفته است برسانيم.
وي با بيان اينکه سازمان سما هم در گذشته تجربه اين گونه مدارس را تحت عنوان cbi داشته است، عنوان کرد: اين گونه مدارس نتيجه خوبي را به دنبال نخواهند داشت، چرا که علت که تکرار درسها براي دانش آموزان کسل کننده است.
حاجي زاده در ادامه افزود: از سوي ديگر در اين شيوه هدف اصلي، آموزش زبان انگليسي نيست، يعني محتواي زبان آموزش داده نمي شود و در نتيجه چيزي به دانش آموز اضافه نمي شود.
معاون آموزشي و پژوهشي سازمان سما با اشاره به نحوه آموزش مدارس جديد دو زبانه سما، گفت: در اين مدارس محتواي آموزشي درس هايي مانند علوم و رياضي فقط به زبان انگليسي تدريس مي شود.
حاجي زاده خاطر نشان کرد: در اين مدارس درسهاي علوم انساني، اجتماعي و ديني به دليل ارتباط مستقيم اين درسها با فرهنگ ايراني، به فارسي تدريس مي شود.
وي در ارتباط با دروس مهارتي مانند تربيت بدني، مهارت هاي هنري و مهارت هاي زندگي، عنوان کرد: اين دروس به فراخور موضوع و سن دانش آموزان در ترکيبي از دو زبان آموخته مي شود، اما سياست کلي مدرسه بر اين اساس است که دانش آموزان تشويق شوند که در اين دروس هم از زبان انگليسي استفاده کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن