تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816488058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سابيا: براي پيروزي بر آلمان بايد بي‌نقص باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سابيا: براي پيروزي بر آلمان بايد بي‌نقص باشيم
سرمربي تيم ملي آرژانتين عنوان کرد تيمش در صورتي مي‌تواند به قهرماني در جام‌جهاني برسد که برابر آلمان فوتبال بي‌نقصي را ارائه کند.

آرژانتين و آلمان امشب در فينال جام جهاني برزيل در ورزشگاه ماراکانا برابر هم به ميدان مي‌روند. آلخاندرو سابيا سرمربي آرژانتين پيش از ديدار برابر آلمان در نشست خبري خود گفت: قبل از هرچيز بايد از دستيارانم تشکر کنم که کمک زيادي به من کردند. کادر فني تيم ملي آرژانتين بسيار باتجربه است و من چيزهاي زيادي از آن ياد گرفتم. تجربه آن‌ها از من بيشتر است و اين خيلي به من کمک مي‌کند. ما همه يک نفر هستيم. در واقع اين من نيستم که آرژانتين را به فينال رساندم بلکه کمک دستيارانم باعث شده است که به اين موفقيت برسيم. مي‌دانيم که برابر آلمان بازي بسيار سختي انتظارمان را مي‌کشد. تنها در يک صورت مي‌توانيم قهرمان شويم اين که يک فوتبال بي‌نقص برابر آلمان به نمايش بگذاريم. مي‌دانم که اکنون انتظارات از تيم ما بالا رفته است. مي‌خواهيم با يک بازي منطقي به انتظاراتي که از تيم ما وجود دارد، پاسخ دهيم.

سابيا ادامه داد: آلمان تيم کوچکي نيست. آن‌ها اين موضوع را در بازي‌هاي قبلي خودشان اثبات کردند. قطعا بازي با آلمان ديداري بسيار بزرگ و تماشايي خواهد شد. آلماني‌ها تيمي هستند که در تمام خطوط قدرتمندند و به خوبي توپ را در زمين به گردش درمي‌آورند. بايد خيلي خوب باشيم که بتوانيم آن‌ها را در زمين شکست دهيم. حضور در فينال جام جهاني يکي از بزرگ‌ترين لذت‌هاي دوران مربي‌گري من بوده است. فوتبال آرژانتين مدت‌ها منتظر چنين روزي بود. به همين خاطر خيلي خوشحاليم که در فينال حضور داريم و اکنون مي‌خواهيم اين خوشحالي را با قهرماني دوچندان کنيم. بازي فينال جام جهاني انگيزه نمي‌خواهد چرا که خود به خود انگيزه همه بازيکناني که در اين بازي به ميدان مي‌روند بالاست. اين جزئيات کوچک هستند که باعث مي‌شوند تيمي به پيروزي برسد و تيمي شکست بخورد. مطمئنا مي‌خواهيم تيم پيروز ما باشيم.

سرمربي تيم ملي آرژانتين درباره تاريخچه بازي‌هاي دو تيم گفت: من آدمي هستم که اصلا به گذشته دور فکر نمي‌کنم. 35 سال پيش اصلا فکرش را نمي‌کردم که روزي سرمربي تيم ملي آرژانتين شوم و اينجا پاسخگوي سوالات شما خبرنگاران شوم. در فوتبال نيز همين طور است. گذشته هيچ تيمي نمي‌تواند موفقيت اين تيم را در آينده تضمين کند. بگذاريد بازي را ببينيم آن وقت پاسخ همه اين سوالات را خواهيم گرفت.

سرمربي آرژانتين درباره وضعيت آنخل دي‌ماريا گفت: او خيلي خوب توانسته خودش را براي اين ديدار آماده کند. هنوز نمي‌توانم پاسخ قطعي درباره بازي کردن يا نکردن دي‌ماريا بدهم. من فکر کنم تا چند ساعت قبل از شروع مسابقه وضعيت دي‌ماريا مشخص شود.

سابيا در پاسخ به اين سوال که آيا در صورت قهرماني يا شکست، تيم ملي آرژانتين را ترک خواهد کرد گفت: اکنون اين طور مسائل بي‌ربط هستند و اهميتي ندارند. من مهم‌ترين بازي تاريخ دوران مربي‌گري‌ام را در پيش دارم و تنها به اين موضوع فکر مي‌کنم. نمي‌دانم که پس از آن چه اتفاقاتي رخ خواهد داد.

آرژانتين در جام جهاني 2010 برابر آلمان با نتيجه 4 بر صفر شکست خورد و حذف شد. سابيا در پاسخ به شباهت اين ديدار با جام جهاني آفريقاي جنوبي گفت: درست نيست که بخواهيم آن ديدار را با ديدار فعلي مقايسه کنيم. من آن زمان سرمربي آرژانتين نبودم و دو تيم نيز کاملا با گذشته فرق دارند.

سرمربي تيم ملي آرژانتني در ادامه با تمجيد از مدافعان تيمش گفت: مدافعان ما در بازي‌هاي گذشته عملکرد بسيار خوبي داشتند. بسيار از آن‌ها تشکر مي‌کنم. آن‌ها در بازي با هلند تلاش زيادي کردند. ما خيلي کم به هلند فرصت داديم و اين نشان مي‌دهد که مدافعان ما وظيفه‌شان را به خوبي انجام دادند.

سرمربي آرژانتين در پايان نشست خبري‌اش يک پيام به مردم آرژانتين داد و گفت: مردم آرژانتين مطمئن باشند ما با فروتني و سخت‌کوشي برابر آلمان حاضر خواهيم شد و تمام تلاش‌مان را براي پيروزي به کار خواهيم گرفت. مردم آرژانتين بدانند ما براي اينکه بار ديگر قهرماني را به دست بياوريم همه کار خواهيم کرد.

آلمان و آرژانتين در فينال جام‌هاي جهاني 1986 و 1990 نيز رودرروي هم قرار گرفتند که سهم هر تيم يک پيروزي بود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/04/22 02:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن