تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820432289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو موشک مقاومت فلسطین در تل آویو فرود آمد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دو موشک مقاومت فلسطین در تل آویو فرود آمد
گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین مسئولیت شلیک دو موشک از نوع «براق 70» به پایتخت رژیم صهیونیستی را برعهده گرفتند. یکی از این موشک ها به سوی فرودگاه بن گوریون شلیک شده بود.
آفتاب: این اولین بار از سال 2012 است که تل آویو هدف موشک های مقاومت فلسطینی قرار می گیرد.


منابع اسراییلی اذعان کرده اند که با رسیدن این موشک ها به تل آویو، آژیر خطر در این شهر به صدا درآمده است.


گروهان های قدس اعلام کرده اند که شلیک موشک ها به تل آویو در چارچوب عملیات «بنیان مرصوص» و در واکنش به تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، قدس، و نوار غزه انجام شده است.


جهاد اسلامی صبح سه شنبه گفته بود که عملیات بنیان مرصوص را آغاز و طی آن 60 موشک را به عمق سرزمین های اشغالی شلیک خواهد کرد.


جهاد اسلامی اعلام کرده است که اسراییل باید منتظر حملات شدیدتر در آینده باشد.


یکی از این موشک ها فرودگاه بن گوریون را هدف قرار داده است. بن گوریون بزرگترین فرودگاه رژیم صهیونیستی و در جنوب شرق تل آویو واقع است.


گروهان های قدس جهاد اسلامی در بیانیه خود اعلام کرده اند که از صبح سه شنبه گذشته، شهرهای اسدود، بئر السبع، عسقلان، نتیفوت و اوفکیم را با 60 موشک هدف قرار داده اند.


درگیری ها بین گروه های مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی پس از حملات هوایی این رژیم به غزه که حدود 40 شهید برجای گذاشته، تشدید شده است و در دو روز گذشته گروه های مقاومت فلسطینی بیش از 300 موشک به مناطق اشغالی شلیک کرده اند. 


دو فروند راکت مقاومت فلسطین به نزدیکی تاسیسات هسته ای اسراییل (دیمونا) اصابت کرده است.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری اخبار فلسطین، رژیم صهیونیستی ساکنان تل آویو را به حالت آماده باش درآورده و با رونمایی از موشک های جدید مقاومت فلسطینی، مقامات این رژیم تمامی پناهگاه های پایتخت را به روی صهیونیست ها گشوده‌اند. 






تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن