تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819865995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت 738 دفتر پیشخوان دولت در استان مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فعالیت 738 دفتر پیشخوان دولت در استان مازندران ساری - ایرنا - معاون استاندار مازندران از فعالیت 738 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان خبر داد و گفت : از این تعداد 450 دفتر روستایی و 288 دفتر شهری می باشند.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری مازندران ˈ حسن خیریانپور ˈ در نشست مشترک استاندار مازندران با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و مدیران کل این حوزه افزود : 87 دستگاه اجرایی به شبکه دولت متصل می باشند.
وی انجام امور اداری مربوط به 64 دستگاه اجرایی استان را از وظایف این حوزه معاونت در دفتر منابع انسانی برشمرد و یاد آور شد: نزدیک به 69 هزار و 549 نفر در این دستگاه ها مشغول به ایفای وظایف اداری هستند.
معاون استاندار مازندران تصریح کرد: انجام طرح سنجش عملکرد و رضایت مندی ارباب رجوع از نحوه ارایه خدمات در دستگاه های اجرایی و ارزیابی عملکرد 47 دستگاه اجرایی استان بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی 8 محور اصلاحات نظام اداری نیز از وظایف حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی در بخش تحول اداری است.
وی در تشریح فعالیت های دفتر آموزش و پژوهش بیان کرد: برگزاری 645 دوره آموزش حضوری و غیر حضوری برای کارکنان دولت به میزان 209 هزار و 150 نفر ساعت، بررسی نیازهای پژوهشی 70 دستگاه اجرایی و تصویب 400 عنوان، نیاز پژوهشی در کارگروه مربوطه که 120 عنوان موفق به اخذ کد رهگیری شدند از جمله این فعالیت ها است.ک/1
608

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن