تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819415693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایتام چهارمحال وبختیاری 12هزار حامی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایتام چهارمحال وبختیاری 12هزار حامی دارند شهرکرد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال وبختیاری گفت: 12هزار حامی، ایتام استان را زیر پوشش دارند.


به گزارش ایرنا، ˈابوالقاسم رستگارˈ شامگاه سه شنبه در سومین جشن رمضان استان افزود: هم اکنون سه هزار و 400یتیم در استان زیرپوشش کمیته امداد قراردارند که 70درصد این ایتام زیر 15سال هستند.
وی گفت: دراستان هر یتیم با اجرای طرح حامی یابی و اکرام ایتام پنج حامی دارد که سرانه دریافتی ایتام در استان از طرف حامیان ماهانه دومیلیون و 400هزار ریال است.
رستگار اظهار داشت:پارسال ازطرف حامیان بیش از 60میلیارد ریال به ایتام استان کمک شد، که با این کمک خیران، ایتام استان دیگر نیاز به کمک های دولتی ندارد.
وی زمان آغاز طرح اکرام و اطعام ایتام را از 15ماه رمضان عنوان کرد و افزود: در راستای اکرام نیازمندان در استان طرح محسنین برای حمایت از خانواده، طرح حمایت ازبیماران صعب العلاج و طرح ماعون با هدف تامین سرمایه کار و کارآفرینی برای نیازمندان در استان اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، سومین جشن رمضان به منظور اکرام ایتام از شب گذشته با همکاری کمیته امدادامام خمینی(ره) و صداوسیمای استان به مدت یک هفته بعد از افطار در محوطه صدا وسیما برگزار می شود.
در حاشیه برگزاری این جشن غرفه های حامی یابی، اکرام، معاضدت حقوقی، نمایشگاه صنایع دستی مددجویان و غرفه مشاوره برپا شده است.
7360/558/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن