تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821135538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیهان در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کیهان در یک نگاه تهران - ایرنا - روزنامه کیهان تیتر خبر نخست چهارشنبه خود را به بازتاب جهانی بیانات رهبر معظم انقلاب، اختصاص داده است.


این روزنامه در ادامه آورده است: رهبرمعظم انقلاب اسلامی، دوشنبه شب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام، مسائل مهم داخلی و بین المللی را تبیین کردند. این بیانات، بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب و همچنین دور ششم مذاکرات هسته ای ایران و گروه 5+1 نوشت که خواسته های ایران در مذاکرات توافق جامع مشخص شد.
به گزارش این خبرگزاری، رهبر ایران در این نشست درباره موضوع حجم غنی سازی ایران و اختلاف نظرها در مذاکرات هسته ای وین اظهار داشته: مسئولین ما می گویند ما به 190000 سو احتیاج داریم. ممکن است این نیاز مال امسال و دو سال دیگر و پنج سال دیگر نباشد، اما این نیاز قطعی کشور است، خوب، باید نیاز کشور تأمین بشود.
آیت الله خامنه ای تصریح کرد: هدف آنها این است که جمهوری اسلامی را در باب ظرفیت غنی سازی مثلا- که یکی از مسائل است- به ده هزار سو راضی کنند، منتها از پانصد سو و هزار سو شروع کرده اند، که حدود ده هزار سو مثلا محصول حدود ده هزار سانتریفیوژ- همین قدیمی هایی که از قبل داشتیم و داریم- است، هدف آنها این است.

در ستون یادداشت روز کیهان نیز مطلبی تحت عنوان دست دشمن خالی است ، به چشم می خورد.
حسین راد در بخشی از ستون یادداشت روز، آورده است: حدود سه سال قبل، در کاخ سفید و کنگره آمریکا، واژه جدیدی ابداع شده بود و کم و بیش در بین مقامات سیاسی آمریکا رایج و مصطلح شده بود، واژه ای که سرانجام اوباما آن را در یک برنامه رسمی، آشکارا علیه کشورمان به کار برد. او خبر از اعمال «تحریم های فلج کننده» علیه ایران می داد. تحریم هایی که قرار بود در مدت کوتاهی اقتصاد ایران را فلج کرده و وادار مان کند از مواضع اصولی و به حق خودمان عقب نشینی کنیم. این سخنان که در سال90 گفته می شد، برای مردم ما بیگانه نبود، ذهن و حافظه آنها، با شنیدن اینکه قرار است آمریکا در مدت کوتاهی - به خیال خودش- به حساب ما برسد، مردم را به یاد جملاتی مشابه در سال هایی دور انداخته بود. سال هایی که ایران، ایران سال 90 نبود، سال های دوری که ایران تازه انقلاب کرده بود.

روزنامه کیهان در بخش اخبار ویژه روز چهارشنبه نیز این مطالب را دارد:
- اول مجلس را فتح کنیم بعد اگر شد به جاده خاکی بزنیم!
- پس آن 15 هزار یادگاری چه بود؟!
- هارت و هورت بکنید اما خودتان باور نکنید
- دهن کجی چند باره آمریکا به مذاکرات وین
- اوباما جبران شکست های جهانی را در گرفتن امتیاز از ایران می داند
شبد** 3404

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن