تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814720551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه شما: مشکل اسکان دانشجویان تربیت مدرس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نگاه شما: مشکل اسکان دانشجویان تربیت مدرس
بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۱۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱ - 28 June 2014


محمد ق. دانشجوی دکتری دانشجوی تربیت مدرس در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

طی روزهای اخیر مسئولان ذیربط دانشگاه تربیت مدرس تصمیمی ناگهانی مبنی بر تخلیه و تعمیر خوابگاه شهید باقری که بزرگترین خوابگاه این دانشگاه با ظرفیت حدود 270 نفر می‌باشد، اتخاذ کرده‌اند.

این در حالی است که با توجه به ماهیت تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و تحقیق محور بودن دوره تحصیل، دانشجویان به حضور در خوابگاه‌ها حتی در فصل تابستان نیز نیاز دارند.

اگر چه دانشگاه وعده جابجایی دانشجویان به خوابگاه‌های دیگر تحت مدیریت خود را داده است، اما بررسی‌های صورت گرفته نشان از عدم ظرفیت کافی دیگر خوابگاه‌ها دارد و بیم آن می رود که دانشجویان ساکن این خوابگاه را به عنوان مازاد بر ظرفیت در خوابگا­ه­های دیگر اسکان دهند و این دانشجویان هستند که بایستی به فکر آینده زندگی خوابگاهی خود باشند و کوچک‌ترین کمکی از طرف دانشگاه تا این لحظه در نظر گرفته نشده است.

هم‌چنین بسیاری از دانشجویان در حال سپری کردن مراحل پایانی تحقیق خود هستند و این جابجایی ناخواسته و از پیش اعلام نشده موجب تاخیر در فرایند تکمیل تحقیق آن‌ها می‌گردد. دانشجویان این خوابگاه هیچ مخالفتی با تعمیرات اساسی خوابگاه مذکور ندارند، ولی به عنوان افرادی که در حال استفاده از آن ملک هستند خواستار هماهنگی و برنامه‌ریزی منسجم و اطلاع رسانی به موقع بودند که این امر میسر نگردید.

بر اساس اعلام مسئول خوابگاه در روز چهارشنبه 4 تیرماه، تمامی دانشجویان بایستی تا روز یکشنبه 8 تیرماه خوابگاه را تخلیه کنند که به نظر می‌رسد چیزی جز بی‌برنامگی و یا اعمال قدرت از سوی دانشگاه نباشد.

حتی هماهنگی‌های لازم میان بخشی نیز صورت نگرفته بوده است به طوری که روز سه‌شنبه 3 تیرماه اقلام جدیدی (صندلی جدید برای سایت خوابگاه) خریداری شده است. با توجه به موارد ذکر شده و در پیش بودن ماه مبارک رمضان، دانشجویان این خوابگاه در وضعیتی بلاتکلیف به سر می برند. موضوع پیش آمده به هیچ عنوان برازنده تنها دانشگاه تحصیلات تکمیلی ایران نیست و رسیدگی به آن ضروری به نظر می رسد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن