تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814720220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه شما: مسکن بی مهری در کرج!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نگاه شما: مسکن بی مهری در کرج!
بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۱۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶ - 28 June 2014


فهيمه عبداللهي در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

مسكن مهر البرز (ماهدشت كرج) به آدرس كرج، مهرشهر، انتهاي بلوار امام خميني (ارم)، به سمت ماهدشت، بعد از فرودگاه پيام، مسكن مهر البرز نه شهرداري دارد و نه كسي (شهرداري مهرشهر و ماهدشت) زير بار اين مسئوليت مي روند. مي گويند بودجه اي براي گرداندن اين محل در نظر گرفته نشده و به ايشان داده نشده است.

اين محل اصلاً امنيت ندارد. بي در و پيكر و بدون نظارت نيروي انتظامي و حتي نگهبان در ورودي شهرك. البته دور تا دور شهرك نيز باز است و از هر طرف امكان ورود غير از ساكنين وجود دارد كه اين نيز يكي ازدلايل ناامني اين محل مي باشد.

البته ساختمان كلانتري ساخته شده ولي هيچ نيرويي اعزام نشده است. وجود مار، عقرب، رتيل در اين شهرك نيز خود باعث نگراني است.

نداشتن اتوبوس و سواري خطي در اين شهرك معضل ديگري است كه با توجه به اين كه ساكنين اكثرا تهراني هستند و كارمند در تهران و حداقل براي رسيدن به محل كار دو تا سه ساعت زود تر از خانه خارج شوند (4 يا 5 صبح ) اين بسيار دشوار است و اكثرا از اين وضعيت ناراضي و گله مند مي باشند.

براي تلفن دو سال پيش ثبت نام كرده ايم و هنوز هيچ خبری نیست.

براي محوطه سازي نيز از درختكاري كرده اند كه اي كاش نمي كردند. چون اين درخت هاي خشك شده در اثر عدم رسيدگي و بي آبي ظاهر شهرك را تبديل به متروكه اي كرده اند و صدها مشكل ديگر.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن