تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820469528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه شما: ​بی مسئولیتی مامورین و بروز فاجعه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نگاه شما: ​بی مسئولیتی مامورین و بروز فاجعه
بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۱۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳ - 25 June 2014


هیربد نیازی در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

امروز ظهر مقارن ساعت ۱۳:۳۰ در مسیر شمال به جنوب خیابان گاندی یکدستگاه خودرری وانت نیسان که اقدام به حمل  غیر اساندارد بار تیر آهن نموده بود باعث بروز فاجعه ای گردید که نزدیک بود به قیمت جان چند تن ازهموطنانمان تمام شود. بار تیرآهن سوار بر پشت وانت که هیچگونه مهاری نیز نداشت با ترمز راننده در شیب رو به جنوب خیابان گاندی از روی وانت به سمت ماشین جلویی پرتاب شد.

باعث تاسف است که این وانت در میسر حرکت خود تا رسیدن به محل اتقاق از جلوی مامورین زحمتکش راهنمایی و رانندگی عبور  کرده ولی اقدامی در خصوص توقیف این خودرو صورت نگرفته است !  حال آنکه اگر همین خودرو دارای پلاک زوج بود در همان ابتدای ورود به خیابان گاندی توسط مامورین وظیفه شناس راهنمایی و رانندگی اعمال قانون میگردید !

در همین مورد خاص یکی از مامورین درجه دار راهنمایی و رانندگی پس از  ۴۰ دقیقه در محل حادثه که منجر به مسدود شدن خیابان نیز گردیده بود حاضر شد و در جواب سوال اینجانب که چرا خودروی وانت در مسیرطی شده توسط همکاران راهنمایی و رانندگی توقیف نشده است ؟  به جمله  ُمن از کجا بدونم ُ بسنده و صحنه حادثه را بلافاصله ترک نمود !

اکثر همشهریان عزیز بارها و بارها شاهد اینگونه حمل غیراستاندارد بار توسط خوردروهای سواری و وانت بارها  بوده اند که در سایه بی مسئولیتی ماموران راهنمایی و رانندگی با جان مردم بازی می کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن