تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818812845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه های اردو زبان/ کارشکنی آمریکا و کابل در عملیات علیه طالبان


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



رسانه های اردو زبان/ کارشکنی آمریکا و کابل در عملیات علیه طالبان
رسانه های اردوزبان امروز سه شنبه 17 تیر 93 عناوینی از انتخابات افغانستان و عملیات ارتش پاکستان علیه طالبان را در صدر اخبار خود قرار دادند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، رسانه های اردوزبان امروز سه شنبه 17 تیر 93 عناوین زیر را در صدر اخبار خود قرار دادند.   اکسپرس نیوز: دولت بحرین معاون وزیر امور خارجه امریکا را اخراج کرد. دولت بحرین معاون وزیر امور خارجه امریکا را به جرم دخالت در امور کشور بحرین، فردی نامطلوب معرفی کرده و حکم اخراج او را از کشور صادر کرد.  این مقام آمریکایی با برخی از فعالان جمعیت مخالف الوفاق بحرین دیدار کرده بود.  

 
اکسپرس نیوز:
"حزب مردم" در پاکستان، مدت دولت منتخب را ۴ سال پیشنهاد کرد. "سید خورشید شاه" رییس اپوزیسیون در پارلمان مرکزی گفته است که مدت دولت باید یکسال کم شود تا اختلافات حل شوند و وقتی دموکراسی استحکام یافت دوباره به ۵ سال برخواهیم گشت.  

 
بی بی سی اردو: پس از آن‌که اعلام شد بنا بر نتایج اولیه دور نهایی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، اشرف غنی احمدزی با کسب بیش از ۵۶ درصد آرا پیشتاز این انتخابات است، عبدالله عبدالله رقیب اصلی او در انتخابات گفت: «بدون شک و شبهه یک روز اجازه حکومت تقلب را در این کشور نمی‌دهیم. بدون شک و شبهه برنده انتخابات ما هستیم.»   عبدالله عبدالله گفت که مقامات آمریکایی در تماس تلفنی با او گفته‌اند که "ما در افشای تقلب در کنار مردم افغانستان هستیم" و جان کری، وزیر خارجه آمریکا قرار است روز جمعه برای بررسی این موضوعات به کابل سفر کند.  

 
جنگ نیوز: در منطقه ی وزیرستان شمالی عملیات ضرب عضب علیه طالبان ادامه دارد. در مورد از حملات در طی این عملیات ۱۳ تروریست به هلاکت رسیدند.   وزیر دفاع پاکستان با تأکید بر این موضوع که نمی توان برای عملیات ارتش در وزیرستان شمالی زمان تعیین کرد، گفت: عملیات ارتش تا پاکسازی کامل تروریست ها ادامه دارد.  

 
روزنامه پاکستانی امت: با اینکه پاکستان برای انجام عملیات در وزیرستان شمالی از افغانستان درخواست کمک کرده اما واشنگتن و کابل به فکر ناکام گذاشتن ارتش در عملیات ضرب عضب هستند.  

   




۱۸/۰۴/۱۳۹۳ - ۰۰:۵۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن