تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820435790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثیر بحران عراق بر شرایط امنیتی هندوستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تاثیر بحران عراق بر شرایط امنیتی هندوستان دهلی نو - ایرنا - برخی منابع خبری از تاثیر بحران عراق بر شرایط امنیتی در هند خبر دادند.


به گزارش ایرنا، روزنامه ˈایشن ایج ˈ چاپ دهلی نو روز سه شنبه دراین باره نوشت: بحران عراق احتمالا موجب افزایش عملیات تروریستی در هند خواهد شد.
به نوشته این روزنامه، شاخه خارجی سازمان اطلاعات هند (RAW) نسبت به امکان بهره برداری گروه های افراطی پاکستانی مانند ˈلشکر طیبهˈ از بحران عراق در انجام حمله به نمایندگی های سیاسی کشورهای حاشیه خلیج فارس در هند، گزارشی محرمانه به دولت دهلی نو داده است.
در این گزارش ضمن ابراز نگرانی از احتمال فعالیت گروه های افراطی در هند، تشدید بیش از پیش تدابیر امنیتی در اطراف نمایندگی های سیاسی در این کشور درخواست شده است.
هند از دیر باز پاکستان را به حمایت از گروه های افراطی و تروریستی در این کشور متهم کرده اما مقام های رسمی اسلام آباد همواره این اتهامات را رد کرده است.
آساق ** 2167 ** 275 **

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن