تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821212746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تلاش جهت تحكيم نهاد خانواده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ تير ۱۳۹۳ (۱۷:۴۰ب.ظ)
معاون سياسي امنيتي استاندار قم تاكيد كرد: ضرورت تلاش جهت تحكيم نهاد خانواده معاون سياسي امنيتي استاندار قم بر ضرورت تلاش جهت تحكيم نهاد خانواده تاكيد كرد و افزود: بايد با تعيين سرفصل هاي مصوب و نظارت محتوايي بر آن خانواده ها از طريق دبيرخانه كارگروه تحت آموزش قرارگيرند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين بنايي در جلسه كارگروه بانوان و خانواده كه در دفتر اين معاونت برگزار شد، شناخت اصل مسئله را در ايجاد انگيزه براي حل آن بسيار مهم دانست و افزود: بايد با هم افزايي و تعامل ، وظايف هر يك از دستگاه ها در رابطه با معظلات اجتماعي همچون طلاق را تعيين كنيم.
وي با اشاره به ظرفيت دانشگاه‌هاي استان در زمينه هاي گوناگون گفت: مي توانيم با تعيين نيازها و تعريف پروژه هاي تحقيقاتي در بحث پايان نامه ها، ضمن درگير كردن نهاد دانشگاه با مشكلات استان، ازاين پشتوانه‌ي عظيم علمي بهره ببريم و در اين راستا مجموعه مشاوران استان در زمينه مباحث مختلف اجتماعي تمام ادارات و دستگاههاي مرتبط با معظلات اجتماعي از شبكه مشاوران استان در حوزه مباحث خانواده از طريق معاونت پيشگيري دادگستري ساماندهي شوند.
حجت الاسلام والمسلمين بنايي با بيان اينكه نبايد صرفا به كار تحقيقاتي پرداخته شود، خاطرنشان كرد: بايد طي برنامه ي عملياتي كوتاه مدت، زمينه ي كاهش معظل طلاق را تا پايان سال 93 فراهم كنيم.
معاون سياسي امنيتي استاندار با اشاره به فعاليت نهادهاي غيردولتي در زمينه هاي فرهنگي، كمك اين نهادها را در حصول نتيجه بسيار ضروري دانست و تصريح كرد: بايد از اين ظرفيت در راستاي كاهش معظلات بهره گيري كنيم.
وي با بيان اينكه توقعات از صدا و سيما در راستاي فرهنگ سازي بسيار بالاست خواستار برگزاري جلسات دستگاه ها جهت تعيين زمينه هاي فعاليت و كمك اين نهاد فرهنگ ساز در راستاي ارتقاء جايگاه خانواده در استان قم شد.
حجت الاسلام والمسلمين بنايي همچنين با اشاره به برگزاري نمايشگاه هاي ميراث فرهنگي، ثبت جهاني ميراث فرهنگي فاخر ناملموس را مورد توجه قرار داد و بر ضرورت تلاش براي ثبت چادر به عنوان نماد حجاب ايراني-اسلامي تاكيد نمود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن