تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معامله سبوس گندم و کنجاله سویا پلیت در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در پایان معاملات دیروز بورس کالا؛
معامله سبوس گندم و کنجاله سویا پلیت در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران
روز دوشنبه 16 تیرماه، بورس کالای ایران شاهد معامله سبوس گندم و کنجاله سویا پلیت بود.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، 55 تن کنجاله سویا پلیت آرژانتین به قیمت 18 هزار و 970 ریال به فروش رسید. همچنین، 10 تن سبوس گندم کارخانه آرد داران به قیمت 6640 ریال معامله شد.  

شایان ذکر است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، حدود 13 هزار تن انواع مواد پلیمری مجتمع های پتروشیمی آریاساسول، پلی نار، تبریز، رجال، مارون و نوید زرشیمی دادوستد شد. شرکت پالایش نفت تندگویان تهران نیز پنج هزار تن وکیوم باتوم، 11 هزار تن انواع لوب کات و 1550 تن گوگرد کلوخه را مورد معامله قرار داد. علاوه بر این، چهار هزار تن وکیوم باتوم، سه هزار تن انواع لوب کات و 300 تن گوگرد کلوخه شرکت پالایش نفت تبریز معامله را در این روز تجربه کرد.

از دیگر محصولات معامله شده در تالار مذکور می توان به 6650 تن انواع قیر و 3.6 تن آمونیاک اشاره کرد.

این گزارش حاکی است، 100 تن مس مفتول گروه صنایع کابلسازی افق البرز و 80 تن مس مفتول شرکت صنایع مس کاوه در تالار محصولات صنعتی و معدنی دادوستد شد. از دیگر محصولات معامله شده در تالار مذکور می توان به یکهزار تن بیلت6063-7 شرکت آلومینیوم ایران به قیمت هشت هزار و 80 ریال اشاره کرد.

شایان ذکر است، معامله 53 هزار و 840 تن انواع ورق فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان  در سیستم مچینگ ثبت شد.

گفتنی است،  تالار صادراتی نیز شاهد معامله یکهزار تن قیر 6070 شرکت توسعه کروس انرژی و 500 تن عایق رطوبتی BOF شرکت پاسارگاد عایق پارس بود.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود 100 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 2121 میلیارد ریال در تالارهای معاملاتی بورس کالای ایران معامله شد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن