تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820203514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود Pluralsight HTTP Fundamentals - آموزش پروتکل اچ تی تی پی


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دانلود:
دانلود Pluralsight HTTP Fundamentals - آموزش پروتکل اچ تی تی پی

پروتکل اچ تی تی پی (HTTP) مخفف "منشور انتقال ابرمتن (Hypertext Transfer Protocol)" یک پروتکل لایهٔ کاربرد (Application Layer) برای سیستم‎های توزیع شده می‎باشد. این پروتکل عمومی علاوه بر استفاده اصلی آن در ابرمتن‎ها در بسیاری از زمینه‎های دیگر کامپیوتری مانند سامانهٔ نام دامنه (DNS) قابل استفاده است. پروتکل انتقال ابرمتن یک پروتکل درخواست و پاسخ در مدل کلاینت-سرور می‎باشد. برای مثال یک مرورگر وب می تواند یک کلاینت و نرم‎افزار موجود بر روی سرویس‎دهندهٔ وب سایت، یک سرور باشد. شروع این پروتکل از طرف کلاینت است که با ارسال یک درخواست HTTP به سمت سرور گفت‎وگو را آغاز می‎کند. سرور بر اساس درخواست ارسالی یا منبعی مانند یک فایل را در اختیار کلاینت می‎گذارد و یا عملیات خاصی را انجام می‎دهد. نتیجهٔ این عملِ سرور در بستهٔ پاسخ HTTP برای کلاینت ارسال می‎شود. بستهٔ پاسخ شامل اطلاعات وضعیت و احتمالاً محتویات منبع درخواست شده می‎باشد.
در دوره آموزشی Pluralsight HTTP Fundamentals شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این پروتکل در زمینه طراحی و برنامه نویسی وب آشنا می شوید.
عناوین آموزشی:
- منابع HTTP
- پیغام های HTTP
- اتصالات HTTP
- معماری HTTP
- امنیت HTTP
- و ...

HTTP is the protocol of the web, and this course will look at HTTP from a web developer"s perspective. We"ll cover resources, messages, cookies, and authentication protocols. We"ll look at how HTTP clients can use persistent and parallel connections to improve performance, and see how the web scales to meet demand using cache headers and proxy servers. By the end of the course you will have the knowledge to build better web applications and web services.
Topics include:
- HTTP Resources
- HTTP Messages
- HTTP Connections
- HTTP Architecture
- HTTP Security
More info (open/close)

مشخصات شرکت سازنده: پلورال سایت / Pluralsight
زبان: English
مدرس: Scott Allen
سطح آموزشی: Beginner
زمان آموزش: 2h 50m
حجم فایل: 220.4 مگابایت
تاریخ انتشار: 14:28 - 93/4/6
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:



لینک های دانلود

دانلود - 220.4 مگابایت

لینک را کپی کنید


رمز فایل www.p30download.com





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دانلود]
[مشاهده در: www.p30download.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سایتهای دانلود

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن