تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804064968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زندگی خصوصی ستاره های هالیوود


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



زندگی خصوصی ستاره های هالیوود
سوژه های انتخاب شده، عموماً کسانی هستند که در کشور های غربی مثل آمریکا، به علت رفتارهای ناشایست، مورد اعتراض مردم و خانواده های آمریکایی هستند.



به این مطلب امتیاز دهید


به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز؛ در دهه‌های گذشته، غرب به سرکردگی رژيم صهيونيستی، راه‌های گوناگونی را در جنگ نرم عليه فرهنگ کشورهای در حال توسعه و به ويژه کشورهای اسلامی در خاورميانه تجربه کرده است،‌ به‌ طوري که توانسته برخی از اين برنامه‌های ضد فرهنگی و "پروژه‌هاي کنترل ذهن" خود را در بعضی از کشورهای منطقه مانند ترکيه و کشورهای عربی حاشيه خليج فارس اجرا کند تا با انحطاط فرهنگ اسلامی اين کشورها، رژيم صهيونيستی و غرب بتوانند سياست‌های خود را در خاورميانه پياده کنند.
در پروژه‌هاي نرم ضد فرهنگي صهيونيستي - غربي، ابعاد و روش‌هاي گوناگوني مورد استفاده قرار مي‌گيرند: از اشاعه فرهنگ خيانت و عادي بودن روابط خارج از خانواده در شبکه‌هاي ماهواره‌اي زرد، ساخت فيلم‌های بی محتوای ضد اخلاقي که خيانت و بي‌بند و باري را امری رايج نشان مي‌دهند گرفته تا عروسک‌های "باربي" و طراحی های هدف‌دار جلد دفتر و کيف مدرسه و وسايلي که هميشه همراه نوجوانان بوده و تاثير بسزايی بر ذهن آن‌ها دارد.
یکی از مهم ترین روش های مورد استفاده در این پروژه، الگوسازی به وسیله ستاره های غربی برای جامعه ایرانی است. در این برنامه خوانندگان و هنرپیشه های معروف غربی به وسیله ابزار مدرن امروزی به جامعه هدف معرفی می شوند. در ادامه ، تمام رسانه‌هاي ديداري، شنيداري و مجازي به طور هماهنگ و يکپارچه به تبليغ و پيگيري مدام روابط خصوصي این ستاره ها می پردازند و مخاطب را وادار به پيگيري قصه‌هايي مي‌کنند که اغلب آن‌ها محتوياتي کاملا غير اخلاقي داشته و هيچ تناسبي با اين رده سني ندارند.
براي مثال هر روز قصه‌اي جنجالي از روابط آن‌ها که يک روز به هم مي‌رسند و يک هفته بعد از هم جدا مي‌شوند يا اينکه روزي خبر خيانت در رسانه‌هاي خبري غوغا به پا مي‌کند، کار را به جايي مي‌رساند که مخاطبان هدف که اغلب از کشورهاي مسلمان و به ويژه خاور ميانه مي‌باشند هر روز پيگير اخبار اين خواننده‌ها و داستان‌هاي آن‌ها شوند.
اين ستاره های غربي که اغلب به عنوان ستاره موسيقي معرفي مي‌شوند، با ظاهري بسيار اغواکننده و با پوشش‌هاي نامتعارف در کنسرت‌ها ظاهر شده و تبديل به برند جهاني مي‌شوند. لباس‌هاي خاص و نوع ظاهر آن‌ها که بسيار هوشمندانه طراحي شده‌اند، در کشورهاي هدف تبديل به کالايي به روز و به الگويي براي جوانان و نوجوان هدف تبديل مي‌شوند.   به تازگی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان هم در این راستا شروع به کار کرده اند و کارشان تبلیغ این سوپر استارها و فرهنگ زندگی آن هاست.

آن چه در نگاه اول هدف از پخش این برنامه را نشان می دهد، اصرار تولید کنندگان «پاپاراتزی» بر استفاده از تصاویر مبتذل هنرمندان غربی با پوششی نیمه برهنه است. اگر محتوای برنامه را به طور عمیق تر بررسی کنیم مشخص می شود که سوژه های انتخاب شده، عموماً کسانی هستند که در کشور های غربی مثل آمریکا، به علت رفتارهای ناشایست، مورد اعتراض مردم و خانواده های آمریکایی هستند.   منتظر مطالب بعدی ما باشید.




۱۶/۰۴/۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن