تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803045536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار سیستان و بلوچستان: قاچاق بزرگترین تهدید برای توسعه کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار سیستان و بلوچستان: قاچاق بزرگترین تهدید برای توسعه کشور است زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: قاچاق بزرگترین تهدید برای توسعه اقتصادی کشور و منافع ملی است.


به گزارش ایرنا، ˈعلی اوسط هاشمیˈ روز دوشنبه در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان افزود: متاسفانه قاچاق تنوع و پوشش پیدا کرده که باید این پوشش ها مراقبت شود و از آنجایی که زمینه قاچاق دام بر استان سایه افکنده است و حق تولیدکنندگان این بخش نیز ضعیف شمرده می شود مسوولان دست اندرکار باید در مبارزه با این پدیده فعالتر عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان از استان های تامین کننده گوشت کشور است اظهار داشت: خوشبختانه استان امسال رشد قابل توجه ای در این زمینه داشت به طوری که اگر در سالهای قبل بین هفت تا هشت هزار تن گوشت کشور را تامین می کرد هم اینک اراده بر این است که بین 30 تا 50 هزار تن گوشت کشور را تامین کند.
وی لازمه این کار را برخورداری از زیرساخت های لازم برای تامین سلامت گوشت دانست و گفت: خوشبختانه در این زمینه در سطح ملی مشکلی وجود ندارد اما این استان دارای مشکلاتی است که رفع آنها نیازمند توجه ویژه مسوولان است.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: دستگاههای متولی به نیابت از مردم به کسی اجازه نخواهند داد که در مسیر غیر رسمی به عرضه گوشت بپردازند به همین سبب مدیران دستگاههای دست اندرکار موظف شدند در مدت 10 روز نسبت به اصلاح و بهبود این وضعیت تدبیر کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هرگونه واردات دام در استان باید با محوریت نیروهای محلی و انجمن های دامی انجام شود تا اشتغال و توسعه منطقه را به همراه داشته باشد.
هاشمی عرضه هرگونه گوشت از طریق غیررسمی توسط قصابان زاهدانی را غیرقانونی دانست و افزود: کارگروهی تخصصی متشکل از معاون امنیتی انتظامی استاندار، فرماندار، دادستان زاهدان و مدیرکل دامپزشکی استان برای تعیین تکلیف بخش عرضه گوشت قرمز این شهرستان تشکیل و در مدت 10 روز موظف به تعیین وضعیت هستند.
وی بر تشکیل گروهی از نیروهای انتظامی و دامپزشکی برای بررسی واردات دام از مرزهای استان تاکید کرد و اظهار داشت: ایجاد ایستگاههای پیش قرنطینه در هنگام ورود دام از مرزها به داخل استان ضروری است و تلاش داریم سیستان و بلوچستان را به قرنطینه ملی تبدیل کنیم.
وی گفت: دستگاههای دست اندرکار استان موظف هستند تمامی دام های قاچاق را پس از توقیف به کشتارگاه برای ذبح انتقال دهند.
استاندار با اشاره به قاچاق موادسوختی از طریق مرزهای استان گفت: قاچاق سوخت نیز هدر رفت منافع ملی است بطوریکه بر اساس آمارهای ارائه شده باتوجه به نصب جی پی اس بر روی کامیون های نیمه سنگین و سنگین در سطح استان، 67 درصد خودروهایی که از سوخت یارانه استفاده می کنند در مسیر خدمت عمومی و تولید قرار ندارد و این مساله حق مردم و دولت را تضعیف می کند.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: وجود چنین مسائلی قابل تحمل نیست و باید اقدامات و تدبیر لازم در این زمینه انجام شود.
وی افزود: هر کامیونی که در مسیر فعالیت قرار نداشته باشد بی شک کارت سوخت آن ابطال می شود.
وی ادامه داد: کامیونهایی که در شهرهای مختلف استان جی پی اس نصب نکرده اند پس از ابلاغ فرصت در نظر گرفته شده اگر در این زمینه اقدام نکردند دریافت سوخت آنها به صورت غیر یارانه ای انجام می شود.
هاشمی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان دارای آینده رو به رشدی است گفت: نظام باری که سه ماهه اخیر در استان در زمینه واردات و صادرات در چرخه گردش بوده حاکی از رشد 44درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
وی ادامه داد: این امر نشان دهنده حرکت استان در حوزه ترانزیت است و باید زمینه تقویت آن نیز با محوریت حمل و نقل و بنادر فراهم شود. ک/2
7312 / 653

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن