تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرآنی کردن ذائقه مردم نیاز به کار جهادی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قرآنی کردن ذائقه مردم نیاز به کار جهادی دارد شهرری - ایرنا - معاون شهردار تهران گفت: قرآنی کردن ذائقه مردم نیاز به کار جهادی دارد.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین ˈسید میثم امرودیˈ روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآنی منطقه 20 اظهار داشت: هدایت نحوه خدمات رسانی بهتر در زمینه فعالیت های قرآنی به شهروندان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت ها باید به سمت و سوی محلات و حضور داوطلبانه شهروندان در مدیریت نمایشگاه پیش برود تصریح کرد: تبلور هویت محلی، ترویج عفاف و حجاب، آموزه های دینی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، عوامل زیست محیطی، قوانین ترافیکی و... از اولویت های نمایشگاه های قرآنی در مناطق 22 گانه است.
امرودی تاکید کرد: استفاده از ابزارهای هنری و نمایشی در قالب قصه گویی، نقاله خوانی، نمایش های عروسکی و ...در ترویج آموزه های دینی و قرآنی نقش تاثیرگذار و ماندگاری را به همراه خواهد داشت که ظرفیت های نمایشگاهی قرآنی فرصت خوبی برای تحقق این مهم است.
معاون شهردار منطقه 20 نیز در این بازدید با اشاره به اینکه با رویکرد سال های اخیر شهرداری تهران، فعالیت های حوزه اجتماعی گسترده تر شده تصریح کرد: نمایشگاه فصل نیایش منطقه 20 با 150 غرفه در قالب چهار پردیس قرآنی، اجتماعی، محلات و ورزشی به شهروندان این منطقه خدمات رایگان فرهنگی، هنری و تفریحی ارائه می کند.
ˈعطائیˈ به محوریت قرآن و آموزه های دینی در تمامی پردیس های دایر شده اشاره و خاطر نشان کرد: کتابت قرآن کریم به دست هنرمندان نامی از کارهای ویژه این نمایشگاه است که فضای معنوی این محیط را دوچندان کرده است.
مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در ادامه وجه مشارکتی سراهای محله و حضور مردم محلی را از نقاط قوت پردیس های نمایشگاهی فصل نیایش برشمرد و گفت: بازه زمانی فعالیت های نمایشگاهی محدود به زمان برپایی آن نیست و قبل از برپایی با اطلاع رسانی رسانه ها شروع و بعد از پایان نیز اثرات و پیگیری های شهروندان همچنان ادامه دارد.
ˈعلی اصغر محکیˈ افزود: برپایی نمایشگاه امروزه جنبه آموزشی و کارکردی دارد و به موازات موضوع آن، افرادی همچون بازاریاب و مخاطب شناس نیز در محیط نمایشگاه فعال هستند تا آثار و برکات این محیط را بیشتر کنند.
وی جلب توجه و ایجاد علاقه از طریق نور، رنگ، صوت، جلوه های بصری را از محورهای اصلی یک فعالیت نمایشگاهی برشمرد و افزود: ایجاد تقاضا در قالب نظرسنجی و کسب اظهار نظر از بازدید کننده ها از دیگر محورهای مهم است که باید لحاظ شود و بازدید کننده خود را بخشی از نمایشگاه ببیند.
مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ایجاد بستر برای متقاضیان فعالیت های قرآنی را چهارمین محور نمایشگاه عنوان و تاکید کرد: این نمایشگاه ها بهترین فرصت برای عضو گیری، ثبت نام و ... در قالب تشکل های مختلف و کانون های اجتماعی هستند که بایستی به بهترین شکل از این ظرفیت بهره برد.
687/1724

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن