تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819641652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورحيدري:نمي‌توانيم بيش از بودجه پول بدهيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پورحيدري:نمي‌توانيم بيش از بودجه پول بدهيم
عضو هيأت مديره باشگاه استقلال گفت: بايد بپذيريم که در فوتبال حرفه‌اي تعصب جايگاهي ندارد و اين روزها بازيکنان به بهترين پيشنهادشان پاسخ مثبت مي‌دهند.

منصور پورحيدري در خصوص اينکه گفته مي‌شود آندرانيک تيموريان رقم بالايي به مسئولان باشگاه استقلال براي عقد قرارداد پيشنهاد داده‌، گفت:‌بايد بپذيريم که باشگاه استقلال به دليل بودجه تعيين شده با محدوديت‌هاي مالي روبروست و ما بر پايه اين پول مي‌توانيم تيم را جمع کنيم اما مسئوليت اين کار با نظري جويباري است و فقط مي‌دانم که نمي‌توانيم خارج از بودجه تعيين شده هزينه کنيم اما مذاکرات با ملي‌پوشان باشگاه استقلال در حال انجام است. هر چند که من ريز اين مسائل را نمي‌دانم و اگر سوالي در اين باره هست بايد از مسئول آن پرسيد.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه گفته مي‌شود مبلغ تيموريان به حدي بالاست که باشگاه استقلال قصد گرفتن اسپانسر براي اين بازيکن دارد، ادامه داد:‌ درباره اين موضوع هم اطلاعي ندارم و در جلسه هيأت مديره هم صحبتي در اين مورد نشد. البته بايد بگويم که من مخالف وجود پول در فوتبال نيستم اما به هر حال باشگاه‌هاي مختلف به بازيکنان پيشنهاد مي‌دهند و بازيکن هم سعي مي‌کند بهترين تصميم را بگيرد.

عضو هيأت مديره باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که پس در اين ميان جايگاه تعصب در فوتبال کجاست، خاطرنشان کرد: بايد بپذيريم که در فوتبال حرفه‌اي تعصب جايگاهي ندارد و تيموريان هم بازيکن متعصبي است اما يکي از مشکلاتي که در اين باره وجود دارد اين است که پيشنهادهاي خارجي رقم‌هاي آنچناني مي‌دهند و همين موضوع کار را براي ما مشکل کرده است. درباره تيموريان هم شنيده‌‌ام که او از قطر پيشنهاد دارد اما اگر بخواهم واقعيت را بگويم بايد بگويم که همه ملي‌پوشان ما گزينه اولشان استقلال است.

پيشکسوت باشگاه استقلال درباره اينکه فکر نمي‌کنيد اين امروز و فردا کردن ملي‌پوشان براي قرارداد با استقلال به قيمت خون به جگر کردن هواداران اين تيم تمام خواهد شد، ادامه داد: قبول دارم که هر کاري انجام مي‌دهيم براي هواداران است چرا که آنها تيم‌شان را دوست دارند اما واقعيت اين است که مشکلاتي در اين باره وجود دارد و شايد گاهي نتوان خيلي زود تصميم گرفت چرا که محدوديت مالي جلوي ما را مي‌گيرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/04/16 11:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن