تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819179820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيين کوچه‌گردانان عاشق در مشهد اجرايي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۳ (۲:۴۳ق.ظ)
براي پانزدهمين سال متوالي؛ آيين کوچه‌گردانان عاشق در مشهد اجرايي مي‌شود آيين کوچه گردانان عاشق براي پانزدهمين سال متوالي همزمان با سراسر كشور در مشهد برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج ، آيين کوچه گردانان عاشق براي پانزدهمين سال متوالي به منظور غذارساني به خانواده‌هاي محروم در شبهاي قدر اجرايي مي شود.
اين آيين همه ساله به همت جمعيت امداد دانشجويي امام علي(ع) با هدف تأمين نيازهاي غذايي خانواده‌‌هاي محروم در ماه مبارک رمضان و با توزيع 5 هزار کيسه موادغذايي برگزار مي‌شود.
آيين کوچه‌گردان عاشق، يکي از طرح‌هاي اين جمعيت است كه با سرلوحه قرار دادن اين وصيّت حضرت علي که "خدا را درباره، يتيمان مبادا گاه سير و گاه گرسنه بمانند" در تلاش است تا سيره عملي آن حضرت را که همانا دستگيري از محرومان در تمام ايام زندگي است در جامعه پياده کند.
اين طرح داراي تيم‌هاي شناسايي، تيم تبليغات و جذب مشارکت‌ها، تيم تهيه مايحتاج و تيم اجراي مراسم است.
در اين کميته‌ها به ترتيب شناسايي محلات محروم و خانواده‌هاي فقير انجام و فقر آنان درجه‌بندي مي‌شود.
خانواده‌هايي که به دليل عدم توانايي در تهيه مايحتاج غذايي خود دچار سوء تغذيه کودکان هستند، جزء ليست خانواده‌هاي درجه يک دسته‌بندي شده و زيرپوشش کمک‌هاي غذايي جمعيت قرار مي‌گيرند.
اعضاي جمعيت امام علي(ع) با آغاز ماه رمضان از طريق فعاليت‌هاي مختلف تبليغاتي و اطلاع‌رساني بين مردم تلاش كردند تا کيسه‌هاي حاوي مايحتاج غذايي يک ماهه خانواده‌هاي نيازمند را تهيه و آماده كنند تا با مشارکت تمام علاقمندان پس از اذان مغرب بين اين خانواده‌ها توزيع شود.
اين کيسه‌ها شامل برنج، روغن، گوشت، لوبيا، عدس، قند، شکر، خرما، مرغ، پنير، ماکاروني، چاي و تن ماهي، سويا است.
اين آيين علاوه بر استان خراسان رضوي در 29 استان کشور نيز به شكل همزمان برگزار و 5 هزار کيسه با مشارکت و همراهي خيرين تهيه و توزيع مي شود.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن