تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802738793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین نامه تهیه پیوست های فرهنگی و اجتماعی طرح ها و پروژه ها در شورای شهر مشهد تصویب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیین نامه تهیه پیوست های فرهنگی و اجتماعی طرح ها و پروژه ها در شورای شهر مشهد تصویب شد مشهد- ایرنا- در بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد، آیین نامه تهیه پیوست های فرهنگی و اجتماعی طرح ها و پروژه ها به تصویب این شورا رسید.


به گزارش ایرنا،رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد در خصوص این آیین نامه اظهار کرد: همانگونه که یک سیاست، برنامه و پروژه شهری باید متکی به مطالعات لازم برای توجیه فنی و مزایای اقتصادی باشد، ابعاد فرهنگی و اجتماعی آن سیاست، برنامه و پروژه نیز باید مد نظر مجریان و ناظران قرار گیرد.
حسنعلی اخلاقی افزود: از این رو پس از ابلاغ نظام نامه پیوست فرهنگی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای شهر مشهد در دوره چهارم شهرداری را به تهیه و تدوین آیین نامه پیوست فرهنگی و اجتماعی مکلف کرد.
وی با بیان اینکه گاهی پروژه ها و ساختمانهای شهری بدون در نظر گرفتن اثرات فرهنگی اجتماعی آن بر روی شهروندان بنا می شود ، افزود: بنا بر منویات رهبری طرح های گوناگونی که در کشور تنظیم می شود حتما باید پیوست فرهنگی داشته باشند.
معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری مشهد نیز در خصوص این آیین نامه، اظهار کرد: شهرداری الزام قانونی برای تهیه پیوست فرهنگی پروژه ها ندارد و بنا بر تکلیف شورای شهر مشهد، این آیین نامه به همت شهرداری تهیه و تدوین شد.
محمد مهدی برادران گفت : علاوه بر الزام پیوست فرهنگی و اجتماعی در پروژه ها، نگاه مدیران اجرایی نیز باید در این پیوستها مورد توجه قرار گیرد و دغدغه تسریع در پروژه ها نیز باید در کنار دغدغه فرهنگی لحاظ شود.
طرح نظارت بر عملکرد سیستم یکپارچه شهر سازی از دیگر دستور کارهایی بود که در جلسه علنی شورای شهر مشهد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
رییس شورای شهر مشهد در خصوص این مصوبه گفت: فضای سنگین در شهرداری باعث شده عده ای به دلیل تبعیض یا اطاله پرونده ها در دفاتر پیشخوان ناراضی باشند و برای رفع این مشکل سیستم یکپارچه سازی تهیه شده است.
کمال سرویها افزود: ارتباط چهره به چهره به عنوان معضل اصلی شهرداری و بحث رشوه باید از پیکره شهرداری حذف شود که این سیستم یکپارچه سازی گامی در راستای رفع این معضل است.
معاون مالی و اداری شهرداری مشهد نیز در خصوص این سیستم اظهار کرد: سیستم یکپارچه شهرسازی فرصت و ظرفیتی بزرگ است که در مشهد فراهم شده و برخی دغدغه ها باعث شده نتوانیم این سیستم را توسعه دهیم.
ابوالفضل انتظاری گفت: هر گونه گواهی پیرو فعالیتهای شهرداری باید بر اساس سیستم یکپارچه سازی شهری باشد و در صورت مغایرت باید پیگیری قانونی برای آن تعریف شود.
وی افزود: از طریق این سیستم اعضای شورای شهر می توانند به صورت آنلاین بر اجرای قوانین شهرسازی نظارت داشته باشند.
آیین نامه مذمور طبق نظریه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص آیین نامه تهیه پیوست های فرهنگی و اجتماعی طرح ها و پروژه ها به تصویب اعضا رسید./2
7505/659

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن