تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806616414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده رهبری در سیستان و بلوچستان از تقدیر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده رهبری در سیستان و بلوچستان از ایرنا تقدیر کرد زاهدان- ایرنا- نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان از خبرگزاری جمهوری اسلامی به سبب آنچه که تلاش در جهت حفظ و تقویت وحدت استان نامید، تقدیر و تشکر کرد.


به گزارش ایرنا، آیت الله عباسعلی سلیمانی یکشنبه شب در دیدار معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با وی به مناسبت معارفه رییس ایرنا سیستان و بلوچستان در دفتر امام جمعه زاهدان گفت: ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام همواره در صحنه های مختلف این استان پهناور خوش درخشیده است و جا دارد در رابطه با جاذبه های مثبت و مزیت های نسبی منطقه تلاش مؤثرتری انجام دهد.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: رسانه های ارتباط جمعی نقش بسیار مهمی در آگاه سازی و هدایت افکار عمومی جامعه بر عهده دارند.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: سیستان و بلوچستان به سبب موقعیت خاص جغرافیایی و سکونت قومیت ها و مذاهب مختلف ضمن داشتن حساسیتهای خاص، از توانمندیهای فراوانی در بخشهای گوناگون برخوردار است که وجود مردمانی خونگرم، مهربان و وفادار به نظام اسلامی مهمترین ویژگی آن است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر خلاف برخی تبلیغات سوء دشمنان و بدخواهان نظام و ملت ایران، هموطنان بلوچ و اهل سنت ما شهروندان درجه اول هستند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: با وجود نعمات فراوان خدادادی و معادن، منابع و زیباییهای طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری هنوز چهره واقعی و زیبای این استان بخوبی به تصویر کشیده نشده است که از رسانه های ارتباط جمعی بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی انتظار است بیش از گذشته به این مزیتها و ظرفیتها بپردازند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: انعکاس اخبار مثبت و ترسیم چهره زیبا و توانمندیهای گسترده این استان باعث تغییر نگاه منفی مردم در سطح ملی و منطقه ای نسبت به سیستان و بلوچستان می شود.
امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: توجه به موضوعات فرهنگی و دینی بویژه ظرفیت های بالای قرآنی، سیستان و بلوچستان باید در اولویت نخست اخبار تولیدی رسانه ها قرار گیرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: وجود بیشترین حافظان و قاریان قرآن کریم، جزء خوانی قرآن در مساجد تمام شهرستان ها، اقامه نماز تراویح به همراه حفظ یک جزء قرآن کریم در هر شب ماه مبارک رمضان در مساجد برادران اهل سنت از ویژگیها و شاخص های برجسته سیستان و بلوچستان است که باید رسانه ها با نمایش این ویژگیها بیش از پیش تلاش کنند تا چهره این استان در عرصه های ملی و بین المللی بهسازی شود.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: وجود قومیت ها و مذاهب مختلف در این استان موجب شده تا دشمنان به خیال خام خود از این فرصت برای ایجاد اختلاف در میان مردم منطقه استفاده کنند که به همت قشرهای مختلف مردم اعم از شیعه و سنی و فارس و بلوچ تمامی این دسیسه ها نقش برآب شده است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: دشمنان اسلام با تشکیل گروههای تکفیری در برخی کشورهای اسلامی به بهانه دفاع از اسلام دست به جنایت های غیر انسانی می زنند که هیچ مکتب و مذهبی آن را نمی پذیرد.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: رسانه های ارتباط جمعی بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی باید بخوبی چهره این گروهکها و اهداف و جنایات ددمنشانه آنها را برای مردم ترسیم و واقعیت های پشت پرده دست نشاندگان استکبار و صهیونیست را بر ملا سازند.
به گزارش ایرنا، حسین رمضانی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این دیدار رویکرد جدید ایرنا و توجه به کیفی گرایی را مورد اشاره قرار داد و گفت: بهره گیری از رهنمودهای علما و بزرگان جامعه اسلامی، توجه به کیفیت اخبار، افزایش ارتباطات و تعامل بیشتر با دستگاهها، نهادها و قشرهای مختلف مردم از جمله رویکردهای جدید ایرنا در کشور است.
محمد مهدی کرمانی رییس سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گزارش کوتاهی از فعالیتهای چهار سال گذشته این مرکز ارائه کرد.
همچنین حیدر سرایانی رییس جدید این مرکز با اشاره به رویکرد جدید سازمان متبوع خود اظهار داشت: توسعه چتر پوشش خبری استان، کیفی سازی اخبار، افزایش تعامل با مدیران و مسؤولان دستگاههای اجرایی و نهادها، توسعه ارتباطات مردمی و بهره گیری از توانمندیهای نیروهای متخصص و تحصیلکرده در کیفی سازی تولیدات خبری و ترسیم چهره واقعی و توانمندیها، ظرفیتها و فرصتهای قابل توجه استان بخشی از برنامه ها و اهداف آینده ایرنا در سیستان و بلوچستان است. ک/2
7307**653**1504

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن