تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819253848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجوای مهربانی کودکان از مساجد جنوب تهران به گوش می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نجوای مهربانی کودکان از مساجد جنوب تهران به گوش می رسد تهران بزرگ - ایرنا - به گفته رییس فرهنگسرای مهر تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان،مسابقه اذان و اقامه با عنوان «نجوای مهربانی» ویژه کودکان و نوجوانان در مساجد منطقه 19 برگزار می شود.


سعید رنجبریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ عبادت و نماز، تشویق کودکان و نوجوانان برای حضور بیشتر در مساجد و شناسایی استعدادها و توانایی های آنان در رده های سنی 7 تا 12 و 12 تا 17 سال برگزار می شود.
رنجبریان افزود: مسابقه نجوای مهربانی اکنون با همکاری امور مساجد منطقه 19 درحال برگزاری است و دوم مردادماه با معرفی 6 نفر از موذنان کودک و نوجوان به کار خود پایان می دهد.
وی ادامه داد: صوت و لحن زیبا، ادای صحیح کلمات، استفاده از واژه های صحیح و مناسب، خلاقیت و نوآوری در اجرا و میزان تسلط بر کار از جمله ملاک ها و معیارهای موذن برتر در این مسابقه است.
مدیر فرهنگی هنری منطقه 19 گفت: کودکان و نوجوانان علاقه مند برای شرکت و ثبت نام در این مسابقه می توانند تا 26تیرماه به مساجد منطقه 19 مراجعه کنند.
رنجبریان بیان کرد: برگزاری مسابقه مکتوب «نیمه ماه» با موضوع آیات قرآنی از دیگر برنامه های فرهنگسرای مهر در ماه مبارک رمضان است که این مسابقه به صورت جدول طراحی شده و علاقه مندان می توانند جملات نهایی به دست آمده از این جدول را از 15تا پایان ماه رمضان به سامانه پیام کوتاه فرهنگسرا ارسال کنند.
وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «ماه مهربانی» فرهنگسرای مهر اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، این ویژه برنامه هر شب تا ششم مردادماه در قالب برپایی غرفه های مهربانی و سفره های افطار مردمی در بوستان بعثت میزبان شهروندان است.
رییس فرهنگسرای مهر، پرچین، پازل مهربانی، راه های مهربانی، قرآن و نهج البلاغه، نگارگذر حجاب و صنایع دستی را از جمله موضوعات غرفه های مهربانی بوستان بعثت عنوان کرد.
رنجبریان ادامه داد: غرفه و مسابقه پرچین با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با نماد صبر و حلم، پازل مهربانی با بیان و آموزش یکی از مصادیق مهربانی از جمله انجام اقداماتی برای حضور دوباره پرندگان در شهر تهران و غرفه راه های مهربانی با هدف دستیابی به قرب الهی برپا شده است.
تهرام/7245/1565

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن