تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820085580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي کارهاي پژوهشي در استان کرمانشاه بايد هوشمندانه صورت گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۲۰ب.ظ)
اجراي کارهاي پژوهشي در استان کرمانشاه بايد هوشمندانه صورت گيرد معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري کرمانشاه گفت: براي تحول، پيشرفت و توسعه بايد چرخه پژوهش در استان، هوشمندانه تر و منسجم تر حرکت کند.
به گزارش خبرگزاري موج از کرمانشاه، هدايت حاتمي در هفتمين جلسه کار گروه پژوهش، فناوري و تحول اداري استان که با حضور اعضاي ذيربط در محل سالن جلسات اين معاونت برگزار شد، با بيان اينکه 1200 مورد طرح پژوهشي در دستور اين کار گروه قرار گرفته است گفت: موضوعات طرح هاي پژوهشي بايد در راستاي توسعه و پيشرفت استان تدوين گردند زيرا چرخه پژوهش در استان مستلزم پويايي و تحرک بيشتر است.
وي همچنين تصريح کرد: اثر بخشي عناوين پژوهشي از ديگر موضوعاتي است که بايد از سوي دستگاه هاي اجرايي استان مورد توجه بيشتري قرار گيرد تا اينکه از پرتو آن شاهد تسريع در روند توسعه اجريي استان باشيم.
حاتمي در ادامه سخنان خود ساماندهي اولويت هاي پژوهشي، نياز سنجي و پايش پروژه هاو همچنين نظارت صحيح مسئولين بر حسن اجراي پروژه ها را از اهم اقداماتي برشمرد که بايستي قبل از تصويب مورد توجه ويژه قرار گيرند.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري٬فراهم کردن ايجاد بسترهاي مناسب به منظور ارتباط تنگاتنک دانشگاه و صنعت را از مهم ترين موضوعاتي عنوان کرد که بايستي در راس برنامه هاي اين کار گروه قرار گيرد.
شايان ذکر است در اين نشست موضوعات طرح پژوهشي کاوش هاي باستان شناسي در تپه پلنگ گرد اسلام آباد غرب و سازماندهي ٬بهينه سازي و پايش داده هاي روستايي استان کرمانشاه در محيط GIC مورد بررسي و تبادل نظر اعضاي کار گروه قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن