تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819887475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناجیان دریا از غرق شدن 54 گردشگر در غرب مازندران جلوگیری کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ناجیان دریا از غرق شدن 54 گردشگر در غرب مازندران جلوگیری کردند نوشهر-ایرنا- رییس هیات نجات غریق غرب مازندران از نجات جان 54 گردشگر در آب های ساحلی این منطقه توسط ناجیان دریا در یک ماه گذشته خبر داد.


ˈ حجت الله کیمیایی راد ˈ روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این افراد که به علت آشنا نبودن به فنون شنا و کم توجهی به هشدارهای ایمنی هنگام شنا در مناطق ممنوعه دچار مشکل شده بودند ، با حضور بموقع ناجیان غریق از مرگ حتمی نجات یافتند.
وی فعالیت ناجیان غریق مستقر در سواحل غرب مازندران را در سال جاری رضایت بخش توصیف کرد و علت آن را کاهش قربانیان دریا نسبت به مدت مشابه سال پیش برشمرد.
کیمیایی راد گفت : افزایش شمار ناجیان ، پرداخت بموقع حقوق آنان ، اهتمام مسوولان نهادهای ذیربط بویژه هیات نجات غریق مازندران به طرح های سالمسازی دریا و تامین امکانات مورد نیاز ناجیان غریق از دلایل عمده کاهش شمار غرق شدگان در دریای خزر در سال جاری بوده است.
وی افزود : در حال حاضر در محدوده ساحلی 140 کیلومتری غرب مازندران دست کم 310 ناجی غریق فعالیت دارند که از این تعداد 180 نفر در نقاط کور و شنا ممنوع مستقر هستند.
آمارهای موجود نشان می دهد که از ابتدای فصل شنا تاکنون دست کم پنج نفر در محدوده ساحلی غرب مازندران غرق شده اند ، در حالی که سال گذشته در همین ایام آمار قربانیان در دریا دست کم 29 نفر بود.
طرح های سالمسازی دریا در استان مازندران از هفدهم خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه می یابد.
از مجموع 80 منطقه طرح سالمسازی دریا در مازندران ، 15 طرح در غرب این استان واقع است.
محدوده ساحلی مازندران حدود 340 کیلومتر طول دارد.ک/3
624/1535/1654

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن